Netflixov jeftini paket s reklamama nije oduševio korisnike

Na Netflixov pretplatnički paket s reklamama, odlučilo se svega devet posto novih pretplatnika u SAD-u. Oglašivači nisu zadovoljni, a Netflix osporava točnost tih podataka

Matej Markovinović četvrtak, 22. prosinca 2022. u 11:03
📷 Foto: Unsplash
Foto: Unsplash

Netflix je u listopadu ove godine predstavio pretplatnički paket s reklamama, Basic with Ads“, koji za 6,99 dolara mjesečno omogućuje korisnicima prikazivanje sadržaja u HD kvalitetu, uz pet minuta reklama svakog sata.

Iako je Netflix mjesecima prije predstavljanja govorio kako će taj paket privući brojne korisnike kojima reklame nisu važne, čini se da to ipak nije bio slučaj. Naime, prema podacima koje je objavila analitička tvrtka Antenna, samo se devet posto novih pretplatnika Netflixa u SAD-u odlučilo za pretplatnički paket s reklamama.

Za usporedbu, konkurentski HBO Max predstavio je svoj paket s reklamama 2021. te ga je u prvih mjesec dana izabralo čak 15 posto novih pretplatnika. Netflix je, doduše, osporio točnost Antenninih podataka.

„Još uvijek je vrlo rano za naš pretplatnički paket s reklamama. Zadovoljni smo njegovim pokretanjem i angažmanom, kao i željom oglašivača da uđu u partnerstvo s Netflixom“, rekla je glasnogovornica Netflixa za The Wall Street Journal.

Međutim, da Netflix baš i nije „pogodio“ s jeftinim pretplatničkom paketom, dokazuje i nedavno izvješće Digidaya u kojem se navodi da tvrtka vraća novac oglašivačima, zbog toga što nisu ispunili garancije gledanosti za čak 20 posto.

Glasnogovornica Netflixa odbila je komentirati te navode, ali je zato jedan od oglašivača rekao kako Netflix jednostavno nema dovoljno „inventara za isporuku“, aludirajući, naravno, na korisnike koji su izabrali "Basic with Ads" paket.