Online prigovori Hrvatskoj pošti ne smiju biti dulji od 160 znakova?!

Hrvatska pošta omogućila je zaprimanje prigovora i upita putem online obrasca na svojim web stranicama

Sandro Vrbanus subota, 20. lipnja 2020. u 12:11

Hrvatska pošta je od 19. lipnja napravila novi korak u digitalizaciji svojeg poslovanja i omogućila je zaprimanje prigovora i upita putem online obrasca dostupnoga na adresi kontakt.posta.hr.

Putem online obrasca korisnici mogu na jednostavan način zatražiti informaciju i uputiti pohvalu ili prigovor. Postupak prigovora na ovaj je način dodatno olakšan jer korisnik u prvom koraku dostavlja sve potrebne informacije, što ubrzava obradu korisničkih zahtjeva, kažu iz Hrvatske pošte.

Kratko i jasno

Prilikom kontaktiranja na ovaj način korisnik prvo treba odabrati vrstu upita (informacija, prigovor ili pohvala), a potom i vrstu usluge oko koje želi dobiti informacije, pohvaliti ili pokuditi domaću poštansku kompaniju. Nakon odabira ovih kategorija otvara se polje za unos teksta. No, u njemu ćete se morati prilično koncizno izraziti jer je količina teksta koji možete upisati ograničena na samo – 160 znakova.

Nakon što ste poslali svoj kratki i jasni prigovor, tražit će se i upisivanje osobnih podataka (ime, prezime, e-mail adresa). Prije slanja prigovora potrebno je odabrati još i preferirani način na koji želite da vas Pošta povratno kontaktira, gdje se nude e-mail i telefon.

Oni koji bi Hrvatskoj pošti ipak nešto htjeli poručiti offline, mimo ovog obrasca, mogu to i dalje učiniti pozivom Službi za korisnike na broj 072 303 304 ili u bilo kojem poštanskom uredu kao pismo koje na omotnici ima oznaku "Prigovor", bez plaćanja poštarine. Takvo pismo potrebno je poslati na adresu: Hrvatska pošta, Služba za korisnike, Poštanska ulica 9, 10410 Velika Gorica.

Rokovi za odgovor

U slučaju da ste iskoristili online obrazac i poslali Hrvatskoj pošti kakav upit ili prigovor, evo i u kojem roku možete očekivati odgovor. Za prigovore vezane za gubitak pošiljke, i ostale probleme vezane uz dostavu i isporuku pošiljki, Hrvatska pošta ima zakonski rok da se očituje unutar 30 dana ako je riječ o pošiljkama unutar Hrvatske, dok je za međunarodni poštanski promet taj rok 60 dana.

Na sve ostale prigovore Hrvatska pošta će odgovoriti najdulje u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora, stoji u tekstu koji se pojavi nakon slanja prigovora.