Spotify novim dizajnom podsjeća na TikTok, Instagram i YouTube u jednom

Veliki naglasak ovog redizajna je na slikama i okomitom pomicanju koji početni zaslon pretvara iz popisa naslovnica albuma u feed koji više nalikuje Instagramu i TikToku

Tomislav Stanković četvrtak, 9. ožujka 2023. u 06:00
📷 Image: Unsplash
Image: Unsplash

Čini se da Spotify želi biti više od samo glazbene aplikacije, barem koliko se može zaključiti prema njihovoj objavi nakon Stream On događanja.

Otvaranjem početne stranice Spotify aplikacije od sada će se, ispod već postojećih naslovnica albuma i popisa za reprodukciju, prikazivati personalizirani, odabrani pregledi pjesama, podcastova i audioknjiga koji bi vam se mogli svidjeti.

Navedeni se sadržaj automatski reproducira kako bi korisnicima što prije dao povratnu informaciju, a okomito pomicanje postaje koristan alat za otkrivanje novog i zanimljivog sadržaja.

"Naši podaci pokazuju da više slušatelja postaje predanim obožavateljima nakon što su pregledali ono što će slušati", navode, što opravdava činjenicu da se ovaj put više fokusiraju na vizualni dio korisničkog iskustva.