U bonbonu dostupni veći paketi usluga uz iste cijene

Od početka svibnja osvježena je ponuda bonbona, koja uključuje različite opcije vezane uz količinu prijenosa podataka, poziva i poruka, uz mogućnost slaganja paketa prilagođenih korisniku

Bug.hr ponedjeljak, 3. svibnja 2021. u 11:40

Od počeka svibnja bonbon ima novu ponudu većih paketa usluga, dok su cijene pretplata (ili bonova) za njih ostale iste. "Budući da je ljudski uspoređivati svaki korisnik može lako pronaći najbolju mobilnu ponudu za sebe", poručuju iz bonbona. U novoj se ponudi nalaze i dva nova paketa Interneta posebno namijenjena korisnicima koji puno surfaju.

Brojne kombinacije i paketi

Korisnici na bonovima i pretplati tako mogu izabrati između Malog (300 minuta za 20 kuna), Srednjeg (600 minuta za 35 kuna), te Velikog paketa razgovora (čak 2.400 minuta za 50 kuna), a kada je riječ o Internetu tu su Najmanji (300MB za 10 kuna), Srednji (4GB za 40 kuna), Veliki (6GB za 50 kuna) i Jako veliki paket (9GB za 70 kuna). Novost je i novi Jako jako veliki paket interneta (12GB za 90 kuna).

U novoj bonbon ponudi nalaze se i opcije za zabavu poput HBO GO za 40 kuna, zatim Deezera za 35 kuna, kao i mali paket SMS-a (300 SMS za 20 kuna). bonbon korisnici mogu izabrati i između tzv. gotovih kombinacija, odnosno Velike kombinacije (2.400 minuta, 300 SMS, 6GB za 95 kuna) i Jako velike kombinacije (2.400 minuta, 300 SMS, 12GB za 110 kuna).

Korisnici bonbon pretplate će, uz gore navedene pakete, moći dodatno odabrati i paket Super velikog Interneta (20GB za 100 kuna), kao i Jako jako veliku kombinaciju (2.400 minuta, 300 SMS, 40GB za 140 kuna). Također, u Jako velikoj kombinaciji za pretplatnike nalazi se 20 GB, što znači da u njoj pretplatnici dobivaju 20 GB, 2400 minuta i 300 SMS poruka za 110 kuna. Pretplata na bonbon je bez ugovorne obaveze.

"bonbon je kao brend poznat po svojem jednostavnom i iskrenom pristupu, a upravo to odlikuje i našu novu ponudu. Pomno smo slušali što naši korisnici trebaju i traže i prema njihovim željama skrojili smo ovu ponudu . Pritom smo uz razne novosti vratili 'stare' nazive paketa koji svojim nazivima odlično odražavaju ono što nudimo – bolje pakete s više pogodnosti za istu cijenu", poručio je Diego Perez Tenessa de Block, direktor odjela za mobilnu ponudu.

Uz novi vizualni identitet, bonbon je redizajnirao i svoju aplikaciju te web stranice.