Glazbena industrija 80 posto svojih prihoda bilježi od servisa za streamanje glazbe
Prema Wall Street Journalu i Udruženju diskografske industrije Amerike (RIAA) 80% svih prihoda u toj industriji dolazi od servisa za streamanje glazbe

Glazbena industrija čini se ima veliki interes od modernih servisa za streamanje glazbe kao što su vodeći dvojac na tom tržištu, Spotify i Apple Music.
Wall Street Journal prenosi podatke od Udruženja diskografske industrije Amerike (RIAA) gdje se navodi kako su prihodi od servisa za streamanje glazbe porasli za 26% u prvih šest mjeseci ove godine i to na iznos od 4,3 milijardi američkih dolara. Takvi prihodi čine 80% svih prihoda glazbene izdavačke industrije.
Podaci o servisima za streamanje glazbe čine podjednako servise na pretplatu, kao i servise koje se baziraju na oglašivačkom sadržaju. Servisi na pretplatu rasli su za 31% te sada čine 62% svih prihoda u glazbenoj industriji. Valja podsjetiti kako vodeći servis ovakvog tipa, Spotify, trenutačno ima preko 100 milijuna pretplatnika, a Apple Music oko 56 milijuna pretplatnika.
Osim servisa za streamanje glazbe iznenađujući je uspjeh prodaje glazbe na fizičkim medijima, vinil i CD bilježe rast od 5 odnosno 13%. Vinil je u prvih šest mjeseci ove godine ostvario prihode od 224 milijuna američkih dolara, a CD prihode od 485 milijuna američkih dolara.