Raste tržište 8K televizora

Prema istraživanju IHS Markita, 2019. godina je godina 8K televizora koji bilježe velik rast prodaje od čak 807 posto, a tržištem i dalje dominiraju 8K televizori s LCD panelima

Matija Pavlić nedjelja, 16. lipnja 2019. u 23:07

Prema istraživanju IHS Markita, 2019. godina je godina 8K televizora koji bilježe velik rast prodaje. Dok je tijekom prošle godine prodano 38.300 8K televizora, za ovu godinu se predviđa rast prodaje od 807%.

Rastu tržišta doprinosi dolazak novih modela 8K televizora koje će na tržištu ponuditi tvrtke kao što su Sony i LG, koji će se pridružiti postojećim 8K televizorima na tržištu koje već nude Samsung i Sharp. Predviđa se kako bi tijekom 2019. godine trebalo biti prodano oko 345.700 primjeraka 8K televizora.

Dobit od tržišta 8K televizora trebala bi rasti s 27 milijuna američkih dolara koliko je zabilježeno prošle godine na iznos od 247 milijuna američkih dolara.

Tržištem i dalje dominiraju 8K televizori s LCD panelima kojih će biti isporučeno oko 340.000 primjeraka, dok će 8K televizora baziranih na OLED panelima biti isporučeno oko 5000 primjeraka (cijena 8K televizora temeljenih na OLED panelima je 1,5 puta veća od onih baziranih na 8K LCD panelima).

Što se tiče samih 8K LCD televizora na tržištu se nalaze oni s dijagonalama između 55 i 98 inča, iako će ove godine dominirati 8K televizori s dijagonalama od 88 inča. Što se tiče proizvođača, tržištem 8K TV panela dominiraju tvrtke Samsung Display (s isporučenih 22.000 panela) i Sharp (s isporučenih 13.000 panela), a tu su još i tvrtke LG Display, Innolux i AUO.