Prekomjerno granatiranje reklamama
Ovomjesečna tema broja koncipirana je tako da se samo u nekoliko segmenata bavi adblockerima, dok većim dijelom pokriva područje privatnosti i sigurnosti pri surfanju Internetom
Pomalo je neobična situacija da se mi, kao izdavač koji bitan dio svojih prihoda ostvaruje objavama reklama, bavimo alatima koji "štite" publiku od reklama na internetskim medijima. Dugo sam se i ja suzdržavao od upotrebe bilo kojeg blokatora oglasa, ali iz godine u godinu, sve je bilo teže. Svi smo zajedno postali ugroženi zbog bezbrojnih zloupotreba tehnologije i beskrupuloznih likova koji su do krajnjih granica maltretirali sve koji bi zalutali na neku nepoznatu im stranicu. To i nisu više bili oglasi, već razni maliciozni programčići za serijsko generiranje klikova koji su donosili zaradu mrežnim žmuklerima, a ne marketinškim agencijama. Sjećate se onih "oglasa" na kojim se klikne na x, a on otvara novu stranicu ili pokrene seriju pop-up reklama? To je potaknulo razvoj ad blockera, koji su (ne baš slučajno) istodobno blokirali i 'prave' oglase..