Appleov HomePod ne prodaje se sjajno

Iz Appleovih dućana i kompanija koje proizvode ovaj pametni zvučnik doznalo se kako HomePod baš ne "leti s polica"

Sandro Vrbanus petak, 13. travnja 2018. u 06:30

Apple je prošle godine na developerskoj konferenciji WWDC, s velikim zakašnjenjem za konkurentima poput Sonosa, Googlea ili Amazona, najavio da će i oni lansirati svoj pametni zvučnik s virtualnim asistentom. HomePod se od konkurencije trebao istaknuti vrhunskim zvukom i stići do kupaca prije Božića, no Apple je zakasnio s njegovim dolaskom na tržište i u prodaju ga pustio tek u veljači ove godine.

Pa iako je i dalje riječ o zvučniku vrhunskih karakteristika kad je riječ o kvaliteti izrade i zvuka, mnogi ga zovu "najglupljim" pametnim zvučnikom jer je – čitali ste zasigurno već o tome – ograničen na Appleov ekosustav, a Siri nije baš korisna kao Alexa ili Google Assistant. Sada, pak, dolazi još malo loših vijesti za ovaj proizvod.

Tržišni udio HomePoda u SAD-u kreće se oko 10%

Bloomberg piše da, prema informacijama koje su dobili iz Appleovih trgovina i od kompanija koje zvučnik sastavljaju, prodaja ne ide kako je planirano. Zalihe se u trgovinama gomilaju jer kupci očito nisu spremni izdvojiti 350 dolara za ono što HomePod nudi. Apple je zbog toga navodno smanjio narudžbe od dobavljača, a ostaje im nada da će neke buduće softverske nadogradnje i poboljšanja umjetne inteligencije koja pokreće Siri privući kupce ovom gadgetu u budućnosti.