Čak 70 posto internetske trgovine u Kini se obavi putem mobilnih uređaja

Prema China E-Commerce Research Centeru, u prvoj polovici godine internetska kupovina putem mobilnih uređaja dosegla je zastupljenost od 70 posto, a za očekivati je da će rasti i u idućoj godini

Matija Pavlić ponedjeljak, 13. studenog 2017. u 00:08

Od Kineskog centra za istraživanja s područja e-trgovine (China E-Commerce Research Center) stiže i podatak kako je u prvoj polovici ove godine internetska prodaja putem mobilnih uređaja dosegla zastupljenost od 70% u ukupnoj prodaji putem Interneta, a putem mobilnih uređaja u istom je razdoblju ostvarena potrošnja od 331 milijardu američkih dolara.

U Kini trenutačno ima oko 500 milijuna korisnika koji internetsku kupnju ostvaraju putem svojih mobilnih uređaja, a za očekivati je da će se taj broj tijekom iduće godine samo povećavati te da će udio mobilnih uređaja u internetskoj kupovini doseći 80%.

Prije pet godina udio mobilnih uređaja u internetskoj kupovini iznosio je 20%, a razvojem takvih uređaja došlo se do današnje zastupljenosti od 70%, ponajviše zbog korisnih značajki kao što je na primjer skeniranje QR kodova pri kupovini odjeće.