Bonbon, DT Grupa i Billie Eilish rade na isticanju uloge generacije Z u tehnološkom napretku

Bonbon se pridružio kampanji DT-a koja kroz suradnju s peterostrukom dobitnicom Grammyja radi na širenju poruke digitalnog optimizma iz perspektive generacije Z

Bug.hr srijeda, 12. kolovoza 2020. u 12:34

Zajedno s peterostrukom dobitnicom nagrade Grammy Billie Eilish, Deutsche Telekom Grupa želi širiti poruku digitalnog optimizma u stvaranju bolje budućnosti. Predstavljanjem kampanje #WhatWeDoNext na UN-ov Međunarodni dan mladih, Deutsche Telekom govori o načinima na koje prva istinska generacija digitalaca koristi pogodnosti povezane tehnologije za dobrobit ne samo svoje generacije, već i društva u cjelini.

Generacija Z obuhvaća mlade od 16 do 25 godina koji ulaze na tržište rada. "Svi mi možemo pozitivno utjecati na naš planet, a nadam se da će naša generacija upotrijebiti svoje platforme za suradnju i komunikaciju i napraviti razliku", poruka je Billie Eilish.

Optimistični i povezani

Istraživanje koje je danas objavila Deutsche Telekom Grupa pokazuje da su prije COVID-19 krize mladi Europljani u dobi od 16 do 25 godina pokazivali visoku razinu optimizma u pogledu potencijala koji tehnologija može ponuditi.

U Hrvatskoj to prvenstveno vidimo iz njihovih stavova i načina korištenja tehnologije – čak 97 posto generacije Z surfa na mobitelu ili tabletu, 88 posto njih smatra da može dio problema riješiti digitalno te čak 84 posto redovno koristi mobilne aplikacije.

Mladi nisu samo opsjednuti mobitelima

Kroz bonbon, poseban brend Hrvatskog Telekoma namijenjen mladima, ova kompanija daje podršku generaciji koja s pomoću tehnologije stvara, dijeli i radi sve što će svijet učiniti boljim. "Svjesni smo važnosti uloge koju ova, izuzetno digitalna generacija sa sobom donosi, stoga želimo generaciji Z dati prostor i platformu na kojoj će moći pokazati svoja znanja, na kojoj će njihovi talenti doći do izražaja, a korištenje povezane tehnologije poslužiti kao inspiracija u pokretanju promjena koja su nam kao društvu potrebne, posebno u ovim trenucima", rekla je Branka Bajt, direktorica Sektora za brend Hrvatskog Telekoma.

Međunarodna kampanja kreće danas s videom u kojem Billie Eilish i mnoštvo inspirativnih članova generacije Z sudjeluje sa svojim stvarnim pričama. Cilj je istaknuti da ova generacija dovodi u pitanje negativne percepcije o njihovoj upotrebi tehnologije, pokazujući kako je oni koriste kako bi utjecali na stvari do kojih im je stvarno stalo, od brige za klimatske promjene preko zagovaranja jednakosti i kreativnosti do cyber sigurnosti. Istodobno se osporava percepcija da je Generacija Z samo opsjednuta zaslonom mobitela.