Globalno tržište pametnih satova po prvi puta u padu
Globalno tržište pametnih satova smanjilo se za 7 posto u 2024. godini, a analitičari Counterpointa smatraju da je razlog tomu slabija potražnja kod indijskih kupaca

Globalno tržište pametnih satova doživjelo je prvi pad u povijesti, smanjivši se za 7 posto u 2024. u usporedbi s prethodnom godinom. Prema najnovijim podacima Counterpoint Researcha, Apple je zadržao vodeću poziciju, ali je zabilježio značajan pad isporuka od čak 19 posto.
Nadalje, Huawei je osigurao drugo mjesto uz impresivan rast isporuka od 35 posto, što se pripisuje ponajviše snažnom kineskom tržištu i širokom portfelju proizvoda, uključujući osnovne nosive uređaje, dječje pametne satove i napredne modele. Na trećem mjestu nalazi se Samsung, koji je ostvario skroman rast od 3 posto, zahvaljujući Galaxy Watchu 7 i Galaxy Watchu Ultri.
Podaci Counterpointa pokazuju da je najveći dobitnik na tržištu pametnih satova bio Xiaomi, koji je tijekom 2024. godine zabilježio rast isporuka od čak 135 posto.
Analitičari Counterpointa navode da je glavni razlog globalnog pada tržišta pametnih satova bio slabiji interes u Indiji, gdje su potrošači usporili zamjenu uređaja zbog nedostatka inovacija i lošijeg korisničkog iskustva. No, očekuje se da će tržište pametnih satova u 2025. doživjeti postupan oporavak, potaknut povećanom integracijom AI-a i naprednijim zdravstvenim funkcijama.