Njuškalo sniženjima pomaže malim i srednjim poduzetnicima

Uvedenim mjerama i sniženjem cijena za 50 do 70 posto Njuškalo daje svoj doprinos održavanju hrvatskog gospodarstva i očuvanju radnih mjesta malog i srednjeg poduzetništva te OPG-a

Bug.hr četvrtak, 2. travnja 2020. u 16:00

Nedavni događaji velikom brzinom i silinom pogodili su cijelu ekonomiju. Najveći dio poslovnih subjekata trenutačno posluje, no u značajno otežanim uvjetima ograničenog kretanja koja imaju za cilj maksimalno očuvanje zdravlja svakog pojedinca – kako djelatnika, tako i naručitelja usluge.

Njuškalo platformu, kao značajan izvor prodaje svojih proizvoda i usluga, u svom poslovanju koristi više od šest tisuća malih i srednjih poduzetnika i obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava, a iz Njuškala su im u ovim izazovnim vremenima odlučili pomoći. Osigurali su stoga popuste za oglašavanje do 70 posto, uveli nove besplatne potkategorije i niz funkcionalnosti za još jednostavnije oglašavanje i povezivanje kupaca i prodavača.

Uvedeno je virtualno razgledavanje nekretnina putem WhatsApp, Viber ili FaceTime aplikacija, te omogućena izrada i pridruživanje tlocrta putem dostupnih aplikacija, a u pripremi su video tutoriali za lakše korištenje aplikacija. Olakšana je pretraga proizvoda za koje su prodavatelji već osigurali mogućnost dostave te otvoreni kanali za ugovaranje partnerstva sa dostavnim servisima u cijeloj Hrvatskoj, a postojećim web trgovcima omoguće je automatizirano ulistavanje ponude na Njuškalo platformu sa olakšanim pretraživanjem artikala od strane kupaca i zaključenjem kupoprodaje u potpuno digitalnom okruženju.

Pogodnosti za OPG-e i iznajmljivače

Obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima omogućena je široka dostupnost njihovih proizvoda i posebna istaknutost na Njuškalu, a prodaja započinje jednostavnim procesom registracije OPG-a i bez ikakvih financijskih ulaganja.

Za iznajmljivače privatnog smještaja intenzivno se pripremaju nove mogućnosti kojima će se olakšati poslovanje u nadolazećem periodu poput kalendara zauzetosti, "one stop point" povezivanje sa sustavom rezervacija smještaja  na Airbnb, Booking.com platformama, sustav online potvrde i naplate rezervacije smještaja, automatsko prijavljivanje gosta na sustav e-vizitor. Važna je i promjena naplatnog modela Njuškalove usluge iz "ad place" na "success fee" koja iznajmljivačima omogućuje plaćanje usluge tek nakon realiziranog i naplaćenog smještaja.

Interne mjere

Svih 150 Njuškalovih djelatnika, uključujući i djelatnike pridružene IT tvrtke Trikoder d.o.o., već dvadesetak dana rade iz sigurnosti svojih domova uz održavanje visokih standarda podrške i savjetovanja te stoje na raspolaganju za sve upite.

"Mjere koje smo uveli za nas predstavljaju odricanje od gotovo milijun eura prihoda što predstavlja veliki izazov našem poslovanju. No, vjerujemo da u ovim trenutcima svaka organizacija i svaki pojedinac u našem društvu mora dati svoj maksimum kako bi se što je više moguće ublažile posljedice na gospodarstvo, sačuvala radna mjesta poglavito u malom i srednjem poduzetništvu koje je nositelj hrvatskog gospodarstva te tako olakšali prvi dani prilagodbe i time otvorilo vrijeme da se još brže uvedu strukturalne promjene u poslovanju" izjavio je Goran Rubčić, glavni izvršni direktor Njuškala i zamjenik voditelja Styria Digital Marketplacea.