TikTok influenceri osvajaju Hollywood
U svijetu gdje se granice između društvenih medija i tradicionalne zabave sve više brišu, TikTok influenceri pronalaze nove načine kako iskoristiti svoju internetsku slavu za ostvarivanje uloga u mainstream medijima i sklapanje unosnih suradnji.
Loren Gray, influencerica s gotovo 54 milijuna pratitelja na TikToku, danas debitira u Netflix filmu "Incoming". Ovaj potez označava značajan korak u njezinoj karijeri, ali i trend koji postaje sve izraženiji u industriji zabave.
Hype House
Addison Rae, američka TikTok zvijezda, glumica i pjevačica, koja je stekla veliku popularnost svojim plesnim videozapisima i prikupila preko 88 milijuna pratitelja na TikToku, već je potpisala ugovor s Netflixom za više filmova. Sestre Charli i Dixie D'Amelio, popularne tiktokerice s impresivnim brojem pratitelja - Charli s preko 150 milijuna, a Dixie s više od 57 milijuna - lansirale su vlastitu reality seriju na streaming platformi Hulu. Istovremeno, Hype House, kolektiv TikTok influencera, dobio je vlastitu reality seriju na Netflixu, dodatno potvrđujući trend brisanja granica između društvenih medija i tradicionalne zabave.
Već pokušano
Ovaj fenomen nije nov, posebno u regionalnim okvirima gdje su influenceri već prije nekoliko godina glumili u domaćim filmovima. Međutim, ono čemu trenutno svjedočimo jest ekspanzija ovog trenda na globalnoj razini, praćena značajnim financijskim ulaganjima i očekivanim profitima.
Legendarnih 15 minuta
Industrija influencerskog marketinga doživljava nezapamćen rast, s predviđanjima da će do kraja 2024. godine dosegnuti vrijednost od 24 milijarde dolara. Brendovi sve više prepoznaju važnost influencera u svojim marketinškim strategijama i ulažu značajna sredstva u suradnje s njima. Influenceri, s druge strane, proširuju svoje djelovanje na druge platforme, uključujući podcaste i žive događaje. Primjer toga je Alex Cooper, poznata po podcastu "Call Her Daddy", koja je surađivala s NBC-jevim Peacockom na živim prijenosima Olimpijskih igara 2024.
Jasno je da će utjecaj TikTok zvijezda i drugih internetskih influencera na tradicionalne medije samo rasti.