Tehnologija za oglašavanje koja analizira emocije…
LG će ugraditi AI tehnologiju partnerske tvrtke Zenapse u svoj TV softver kako bi interpretirala psihološke faktore koji utječu na gledatelja, poput osobnih interesa i životnih izbora, kako bi mu bolje uvalili oglase

Prema pisanju ArsTechnice, LG namjerava koristiti AI tehnologiju svog partnera, tvrtke Zenapse, kako bi kupcima svojih pametnih televizora uvaljivala uobičajene „personalizirane oglase“, ali ovoga puta s dodatkom emocionalne analize sadržaja koji gledaju jer, znamo, kod oglašavanja i slijedne kupnje, emocije su najvažnija stvar za dobar plasman proizvoda.
Zenapseova platforma ZenVision može interpretirati vrste emocija prikazanih u sadržaju koji netko gleda, koristeći javno dostupne informacije o scenariju i radnji, te analizira ponašanje gledatelja. ZenVision će grupirati gledatelje koji imaju (ne)sreću da koriste LG televizore u segmente poput "goal-driven achievers", "social connectors" ili "emotionally engaged planners" (nema loše kategorije… barem prema vani), a oglašivači mogu zatim ciljati gledatelje na temelju tih segmenata i isporučiti "emocionalno inteligentan oglas", dakle iskoristiti njihovu ranjivost i slabosti..
Zenapse sebe opisuje kao marketinšku platformu s „emocionalnom inteligencijom koju pokreće AI“ ("AI-powered emotional intelligence"), a LG će koristiti ovu tehnologiju za podjelu webOS korisnika u specifične tržišne segmente za oglašivače.
Tehnologija će se koristiti za oglase na početnim zaslonima LG pametnih televizora, besplatnim kanalima s oglasima (FAST) i drugdje unutar webOS-a.
Ciljani oglasi su kontroverzni pristup oglašavanju jer se oslanjaju na tehnike praćenja koje mnogi smatraju invazivnima, a k tome nam je uglavnom dosta oglasa i to na proizvodima i servisima za koje smo već platili.