Tehnologija za oglašavanje koja analizira emocije…

LG će ugraditi AI tehnologiju partnerske tvrtke Zenapse u svoj TV softver kako bi interpretirala psihološke faktore koji utječu na gledatelja, poput osobnih interesa i životnih izbora, kako bi mu bolje uvalili oglase

Drago Galić petak, 18. travnja 2025. u 07:15

Prema pisanju ArsTechnice, LG namjerava koristiti AI tehnologiju svog partnera, tvrtke Zenapse, kako bi kupcima svojih pametnih televizora uvaljivala uobičajene „personalizirane oglase“, ali ovoga puta s dodatkom emocionalne analize sadržaja koji gledaju jer, znamo, kod oglašavanja i slijedne kupnje, emocije su najvažnija stvar za dobar plasman proizvoda.

Zenapseova platforma ZenVision može interpretirati vrste emocija prikazanih u sadržaju koji netko gleda, koristeći javno dostupne informacije o scenariju i radnji, te analizira ponašanje gledatelja. ZenVision će grupirati gledatelje koji imaju (ne)sreću da koriste LG televizore u segmente poput "goal-driven achievers", "social connectors" ili "emotionally engaged planners" (nema loše kategorije… barem prema vani), a oglašivači mogu zatim ciljati gledatelje na temelju tih segmenata i isporučiti "emocionalno inteligentan oglas", dakle iskoristiti njihovu ranjivost i slabosti..

Zenapse sebe opisuje kao marketinšku platformu s „emocionalnom inteligencijom koju pokreće AI“ ("AI-powered emotional intelligence"), a LG će koristiti ovu tehnologiju za podjelu webOS korisnika u specifične tržišne segmente za oglašivače.

Tehnologija će se koristiti za oglase na početnim zaslonima LG pametnih televizora, besplatnim kanalima s oglasima (FAST) i drugdje unutar webOS-a.

Ciljani oglasi su kontroverzni pristup oglašavanju jer se oslanjaju na tehnike praćenja koje mnogi smatraju invazivnima, a k tome nam je uglavnom dosta oglasa i to na proizvodima i servisima za koje smo već platili.