Osnivač OnePlusa i Nothinga predstavio koncept prozirnih bežičnih slušalica

Nedavno osnovana nova kompanija u kojoj glavnu riječ vodi Carl Pei, poznat po osnivanju OnePlusa, predstavila je svoj prvi koncept proizvoda zasnovan na njihovim dizajnerskim principima

Sandro Vrbanus srijeda, 10. ožujka 2021. u 21:14

Za novu tehnološku kompaniju Nothing možda još niste čuli, a možda ćete se sjetiti da je riječ o tvrtci koju je pokrenuo Carl Pei, suosnivač poznatog i uspješnog proizvođača mobitela OnePlus. Nothing je službeno odnedavno u posjedu cjelokupnog asortimana intelektualnog vlasništva propale kompanije Essential Andyja Rubina, a kroz proces prikupljanja kapitala već su osigurali oko 22 milijuna dolara za razvoj svojih proizvoda.

Njihova buduća ponuda inovativnih tehnoloških rješenja trebala bi donijeti sasvim nove dizajnerske principe. "Umjesto da povećavamo, mi smanjujemo, oduzimamo dio po dio dok ne dođemo do onog esencijalnog", opisali su svoju viziju, najavivši lansiranje uređaja kao što su bežične slušalice i mobiteli.

Što ti je to u uhu? Ništa!

Sukladno tim najavama, ovoga tjedna na webu su prikazali svoj prvi uradak, s čijim nazivom Mate Rimac možda neće biti sretan – riječ je o bežičnim TWS slušalicama Concept 1. One predstavljaju prvi korak ka ostvarivanju vizije "uklanjanja barijera između čovjeka i tehnologije" te "glatke integracije tehnologije u naš život, kao da je nema". Slijedeći, dakle, principe Nothinga, stvorili su lagane i "nevidljive" bežične slušalice.

S njih su, kažu, "ogulili" sve nepotrebno i suvišno, donoseći samo esenciju i čistu tehnologiju, jednostavnu i svrsishodnu, intuitivnu i prirodnu. Dizajn im je zamišljen kao bezvremenski, poznat i otporan na zastarijevanje. Inspiriran je lulom za duhan, rekli bismo možda i turbopunjačem iz automobila, a osnova su mu prozirno kućište i gotovo potpuni izostanak "brandinga".

Trenutačno je to sve što možemo napisati o ovom konceptu, jer slušalice Nothing Concept 1 za sada su samo to – koncept, za koji ne postoje službeni podaci, karakteristike, niti mogući datum izlaska na tržište. Osnovni im je cilj pokazati smjer u kojem dizajneri Nothinga (i nekada Essentiala) razmišljaju, te kakve bismo proizvode od njih mogli očekivati u budućnosti.