Festival kupovine Dan samaca Alibabi donio 74 milijarde dolara prihoda
Ovogodišnji 11.11., koji se u Kini neslužbeno obilježava kao Dan samaca, u Alibabi su ponovno iskoristili za ponuditi velike popuste, što je privuklo i ponovno rekordu online prodaju

Internetska trgovina jedna je od rijetkih grana koja nije potonula u doba opće svjetske koronakrize, baš naprotiv – prodaja svega i svačega online, bez fizičkog kontakta, nikada nije bila popularnija. Ove godine je jedan od najvećih internetskih trgovaca Alibaba ponovno održao svoju već tradicionalnu rasprodaju za Dan samaca, 11.11., i ponovno oborio rekord.
Nakon rasta od preko 25% u prošle dvije godine, isti trend zadržan je i ove godine. Tijekom produženog "festivala šopinga", koji je ove godine trajao od 1. do 11. studenoga, zabilježen je promet 26% veći nego u istom razdoblju prošle godine. Ukupno je u tih 11 dana kroz sustave Alibabe prošlo 74,1 milijardi američkih dolara koje su kupci ostavili na kupovinu svih mogućih artikala na popustima.
583.000 narudžbi u sekundi
Alibaba Group Holding kaže kako su njihovi partneri vrlo dobro iskoristili ovu akciju, pa je promet od 15 milijuna dolara ove godine ostvarilo čak 470 različitih brandova. Ukupno je u Danu samaca sudjelovalo 250 tisuća brandova, od kojih je 31 tisuća smještena izvan Kine.
O navali na razne popuste i akcije svjedoči i podatak da je Alibabina digitalna infrastruktura na kojoj počiva trgovinski sustav obrađivala u prosjeku 583 tisuće narudžbi svake sekunde u najužurbanijim periodima tijekom prvih 11 dana ovog mjeseca.
U navedenih 11 dana prodajni virtualni pomagač (chatbot) na Alibabinim je platformama obradio 2,1 milijardu upita kupaca. Za kraj, Alibabina logistička kompanija Cainiao Network u ovom je razdoblju obradila čak 2,32 milijarde narudžbi koje su poslali na dostavu. Prema tome vidimo da je prosječni iznos jedne narudžbe iznosio oko 32 dolara.