Još reklama stiže u Instagram

Svi korisnici Instagrama u sljedećih nekoliko mjeseci mogu očekivati reklame unutar tražilice. Uz to, reklame će im moći slati i svojevrsne podsjetnike

Matej Markovinović petak, 24. ožujka 2023. u 06:03
📷 Foto: Unsplash, Gabrielle Henderson
Foto: Unsplash, Gabrielle Henderson

Čini se da reklama na početnoj stranici nisu dovoljne, pa ih Instagram planira uvesti i u tražilicu. Ta se značajka već naveliko testira, a u sljedećim mjesecima stiže svim korisnicima diljem svijeta, jer, kako navode iz Mete, ljudi dolaze na Instagram kako bi otkrili nove robne marke, proizvode ili nadolazeće događaje.

Detalja još nema mnogo, no glasnogovornica Instagrama Shenny Barboza potvrdila je za The Verge da će se reklame pojavljivati za pojmove pretraživanja koji spadaju u njihovu „zajednicu i smjernice za preporuke“. To, dakle, znači da bi korisnici mogli vidjeti reklame za pretraživanja koja ispunjavaju te kriterije.

Uz reklame u tražilici, Instagram dodaje i takozvane „reminder ads“ (reklame za podsjećanje). Riječ je, naime, o značajki koja će korisnicima slati obavijesti, kako bi ih podsjetili na nadolazeći događaj ili pak neki važni datum.

Reminder ads primjer.  📷 Foto: Instagram
Reminder ads primjer. Foto: Instagram

Reminder ads koji se pojavljuju svim oglašivačima kao opcija u feedu, pomažu u izgradnji svijesti, iščekivanja i razmatranja za nadolazeće trenutke. Korisnici ih mogu uključiti i primiti tri podsjetnika od Instagrama dan prije, 15 minuta prije i točno u vrijeme događaja“, piše na službenom blogu Instagrama.

Jednostavnije rečeno, ako reklama unutar Instagrama ima „remind me“ opciju te je, primjerice, vezana uz početak nove sezone neke serije, društvena mreža javit će korisnicima kada mogu početi s gledanjem. Srećom, uključivanje te značajke u potpunosti je dobrovoljno.