Oglasi stižu i na Instagramov Shop odjeljak

Instagram nije otkrio kada će oglasi postati vidljivi svim korisnicima društvene mreže, no sudeći po sličnom testiranju koje su provodili na Reelsima, vjerojatno ih možemo očekivati kroz par mjeseci

Matej Markovinović utorak, 10. kolovoza 2021. u 19:05

Nakon što je Instagram još u lipnju uveo oglase u Reels, čini se da će oni, za ničije čuđenje, dočekati korisnike i u Shop odjeljku. Naime, tvrtka je potvrdila da je riječ o testiranju oglašavanja koje će uključivati jednu ili više fotografija preko kojih će se proizvodi moći kupovati.

Na početku će se prikazivati samo određeni oglašivači iz Sjedinjenih Američkih Država, no iz Instagrama kažu da će u sljedećih nekoliko mjeseci proširiti tržište. No, valja istaknuti da će korisnici oglase primijetiti samo na mobilnim uređajima, budući da je Shop mobile-only značajka, piše Tech Crunch.

Foto: Instagram
Foto: Instagram

Navodi se da će oglasi biti isključivo individualni te će njihovo prikazivanje ovisiti o tome kako korisnik provodi vrijeme na Instagramu te koliko ljudi kupuje na Shop odjeljku. Osim toga, iz tvrtke ističu da će se posebno obratiti pozornost na uravnoteženje oglasa i sadržaja.

Podsjećamo da je Instagram Shopom zamijenio popularni Activity odjeljak u svrhu Facebookove inicijative da tvrtkine platforme, osim mjesta za druženje i komunikaciju, postanu i svojevrsna online trgovina gdje korisnici mogu pretraživati svoje omiljene brendove te kupovati njihove proizvode.