Hrvatska AdTech tvrtka all eyes on screens ulazi na azijska tržišta
Širenje se obavlja kroz partnerstvo s tajvanskim Wavenetom, čime se nastavlja međunarodni rast na tržištu marketinških i oglašivačkih tehnologija

Hrvatska AdTech tvrtka za planiranje, analitiku i optimizaciju video oglašavanja, AEOS (nekada poznata kao AdScanner), nastavlja svoj međunarodni rast strateškim ulaskom na tržišta Istočne i Jugoistočne Azije. Tvrtka je potpisala partnerstvo s tajvanskom kompanijom Wavenet Technology, jednim od vodećih regionalnih pružatelja marketinških i oglašivačkih tehnologija.
Kroz višegodišnje suradnje s europskim telekom operaterima kao što su Vodafone, Sunrise i A1, AEOS je implementirao svoja rješenja u raznim tržišnim kontekstima. Upravo ta iskustva na terenu uz kontinuiran rad s velikim partnerima, oblikovala su pristup tvrtke u planiranju i mjerenju TV oglašavanja te stvorila čvrst temelj za daljnji međunarodni iskorak.
12 tržišta diljem Azije
Partnerstvo uključuje punu integraciju AEOS-ove AI platforme za planiranje i mjerenje TV kampanja, Apollo, u Wavenetov proizvodni ekosustav. Rješenje će se sa Wavenet proizvodima implementirati u čak 12 azijskih tržišta, uključujući Japan, Tajvan, Kinu, Indiju, Singapur i Južnu Koreju.
Apollo koristi modele temeljenje na umjetnoj inteligenciji za prediktivnu analizu učinkovitosti oglašavanja, omogućujući precizno planiranje, optimizaciju u stvarnom vremenu i povezivanje TV i digitalnih kampanja na jednoj platformi. Predviđanja performansi kampanja dosežu točnost do 99%, što Apollo čini posebno relevantnim u kontekstu izrazito fragmentiranih i kompleksnih medijskih krajolika u Aziji.
Wavenet, osnovan 2010. i sa sjedištem u Taipeiju, posluje s više od 800 klijenata i certificirani je partner platformi kao što su Google, Meta i Oracle. Njihova uloga u partnerstvu je lokalna distribucija i podrška korisnicima, dok AEOS donosi tehnološku osnovu i ekspertizu u analitici videa.
AEOS se prethodnih godina etablirao na europskom tržištu kroz suradnje s brendovima kao što su L'Oréal, Ford i eBay. Nastavak širenja na azijsko tržište dolazi nakon uspješno zatvorene runde financiranja serije B i potvrđuje AEOS-ovu ambiciju pozicioniranja među globalne lidere u području inteligentnog video oglašavanja.
"Ulazimo na neka od najdinamičnijih medijskih tržišta na svijetu – fragmentirana, brza i puna prilika. To je upravo mjesto gdje želimo biti," poručio je Kristian Ćurković, CO-CEO AEOS-a.