Osim ulagača i posjetitelji polako okreću leđa Facebooku

Podaci sa servisa SimilarWeb pokazuju kako je posjećenost Facebooka u SAD-u u padu, te kako bi mogao izgubiti mjesto druge najposjećenije stranice

Sandro Vrbanus petak, 10. kolovoza 2018. u 06:00

Godina u kojoj je Mark Zuckerberg sam sebi zadao "domaću zadaću" da popravi Facebook pokazala se poprilično izazovnom, i sasvim je jasno kako se na tom polju ima što popravljati. Skandali s privatnim podacima pokrenuli su lavinu nezadovoljstva, pa su posljednji financijski rezultati pokazali da je rast Facebooka kao platforme usporen – što je dovelo do drastičnog pada cijene njegove dionice.

Međutim, nisu investitori jedini kojima se ne sviđa Facebook kakav je danas. Čini se kako i posjetitelji sve manje posjećuju ovu društvenu mrežu, bez obzira što im broj i dalje, doduše usporeno, raste. Prema podacima servisa za praćenje posjećenosti web stranica SimilarWeb Facebook i prema tom pokazatelju gubi povjerenje korisnika.

U SAD-u je, naime, Google daleko najposjećenija stranica dok je Facebook već duže vrijeme na drugom mjestu. No, tijekom posljednjih mjeseci, pa čak i više od godine dana, posjete Facebooku padaju, da bi se u srpnju ove godine gotovo poklopile s brojem posjeta treće rangiranom YouTubeu. Nastavi li se ovakav trend Facebook bi ubrzo mogao i službeno pasti na treće mjesto.

U kompaniji se oko toga možda i neće toliko zabrinuti jer im korištenje mobilnih aplikacija, pogotovo Messengera i Instagrama, ne bilježi pad, ali je ovaj preokret još jedan pokazatelj da Facebook, pogotovo kao desktop društvena mreža, polako ali sigurno gubi privlačnost.

Inače, prema SimilarWebu Amazon se plasirao na četvrto mjesto najposjećenijih stranica u SAD-u tek nedavno pretekavši već gotovo pa zaboravljeni Yahoo.