Facebook radi na vizualnom načinu pretrage za kupovinu na Instagramu

Ovakav je način pretrage još prije viđen na aplikacijama poput Snapchata ili Pinteresta, a iz Facebooka navode da bi on uveliko olakšao korisnicima pretraživanje i kupovinu kroz sve tvrtkine platforme

Matej Markovinović četvrtak, 24. lipnja 2021. u 20:05

Facebook radi na novoj vizualnoj pretrazi za Instagram te istovremeno udvostručuje značajke kupovine na cijeloj svojoj platformi, objavljeno je na tvrtkinom blogu. Stigla je i službena izjava izvršnog direktora Facebooka Marka Zuckerberga, u kojoj ističe da su u ranoj fazi izrade alata za pretraživanje pomoću kamere.

Naime, vizualni bi način pretrage mogao biti sličan onome koji se već neko vrijeme može vidjeti na Snapchatu ili Pinterestu. Kako prenosi Engadget, Zuckerberg je predstavio i dva potencijalna načina korištenja ove tehnologije na Instagramu, pa tako kaže da bi vizualno pretraživanje moglo prikazati slične proizvode dostupne negdje drugdje u aplikaciji ili bi moglo omogućiti korisnicima da ih pronađu pomoću svojih kamera ili već snimljenih slika.

„Kada pronađete nešto što vam se sviđa, moći ćete to dodirnuti i pronaći slične proizvode koje ljudi prodaju u svim trgovinama na našim platformama“, objašnjava Zuckerberg dodajući da smatra da će vizualno pretraživanje uistinu biti od koristi u stvaranju fotografija na Instagramu preko kojih se zapravo može kupovati.

Foto: Facebook
Foto: Facebook

No, novi način pretraživanja nije jedini novitet o kojem je pričao Zuckerberg, pa je tako najavio i dolazak Facebook Shops platforme u Marketplace i WhatsApp. Navodi se da tvrtka već neko vrijeme integrira kataloge proizvoda u razgovore na popularnoj aplikaciji za razgovor, no sada će prodavači moći izrađivati i izloge koji će biti u aplikaciji.

Osim toga, Facebook također radi i na „Oglasima za trgovine“ što bi tvrtkama omogućilo ciljano oglašavanje na temelju, kako navode, individualnih preferencija kupaca. Zuckerberg na kraju kaže da će Facebook dodatno personalizirati ovakve oglase dodavanjem specijalnih ponuda ili promocija.

Foto: Facebook
Foto: Facebook