Facebook redizajnirao izbornik s postavkama za mobilne uređaje
'Bilo da se radi o upravljanju oglasima, prilagodbi postavki dijeljenja ili kuriranju publike za objave, ljudi ne bi trebali previše razmišljati o tome odakle započeti', kažu iz Facebooka

Izbornik s postavkama u Facebooku za mobilne uređaje dobiva novi pojednostavljeni vizualni identitet, koji će korisnicima, kako se navodi u tvrtkinoj objavi, omogućiti da lakše pronađu ono što traže.
Naime, ovim osvježenjem sučelje više ne izgleda natrpano, a pojedine postavke nemaju više svoj opis, pa je to omogućilo da se na zaslon smjesti više opcija. Osim toga, Facebook je izmijenio i sam način organizacije te je tako smanjio broj kategorija postavki i promijenio im nazive.
„Postavke su sada grupirane u šest raznovrsnih kategorija od koji svaka sadrži nekoliko povezanih postavki – Account, Preferences, Audience and Visibility, Permissions, Your Information i Community Standards and Legal Policies“, objašnjavaju iz Facebooka.
Novi izgled izbornika s postavkama dostupan je od srijede za Android, iOS, mobilnu web verziju i Facebook Lite.