Hell is Us - Pakao bez putokaza

Zbog unikatnog, poluotvorenog svijeta, i činjenice da igrači moraju sami voditi bilješke o napretku, Hell is Us u najavama je zvučao unikatno, pa je vrijeme da provjerimo što nas to očekuje u tom paklenom ostvarenju

Damir Radešić ponedjeljak, 29. rujna 2025. u 06:30
Noćni leptir – Premda dolaze u raznim oblicima, protivnici su previše slični da bismo pamtili obrasce njihova ponašanja, no oni su ionako samo sporedna smetala, dok je rješavanje priče pravi i jedini izazov
Noćni leptir – Premda dolaze u raznim oblicima, protivnici su previše slični da bismo pamtili obrasce njihova ponašanja, no oni su ionako samo sporedna smetala, dok je rješavanje priče pravi i jedini izazov

Igre poput Hell is Us u velikoj većini slučajeva dolaze s prigodnim dnevnikom u kojem se bilježe naše aktivnosti, natuknice tko nam je što rekao, i popisom zadataka koje smo obavili i kojima se tek trebamo pozabaviti. Ekipa Rogue Factora, potpisnika tog naslova, prilikom izrade vodila se drugačijom filozofijom i sve je prebačeno na leđa igrača, što čitavoj priči daje svojevrsni šarm i nevjerojatan osjećaj zadovoljstva, nakon što nakon nekoliko sati dovršimo nešto s čime smo se susreli još u početku, no s druge strane, mišljenja smo da bi to mnoge, poglavito one s manjkom vremena, koji u igrama traže opuštanje, moglo odbiti od igranja.

Članak dostupan pretplatnicima

Kako bi mogao pročitati cijeli članak, moraš biti prijavljen na Bug.hr sa svojim podacima te imati status pretplatnika.

Bug 395 listopad 2025.