Giants Software najavio Farming Simulator League, esports ligu za virtualne poljoprivrednike

Ako ste ikad poželjeli profesionalno se baviti virtualnom poljoprivredom, razvojni tim koji stoji iza serijala Farming Simulator će vam to omogućiti

Mateja Šop srijeda, 23. siječnja 2019. u 19:06

Novi nastavak u veoma popularnom serijalu Farming Simulator izašao je krajem studenog, a nedugo nakon toga je razvojni tim Giatns Software odlučio testirati Farming Simulator Championship. Sada su objavili da su zadovoljni rezultatima i da su spremni dublje ući u svijet esportsa s nadolazećom drugom sezonom.

Prva glavna promjena vezana je uz ime - umjesto Championshipa, format se mijenja u League u kojem će kroz deset turnira, koji će se održati diljem Europe, sudjelovati timovi i boriti se za titulu Farming Simulator Champion te nagradni fond od 100 tisuća eura. Na svakom turniru će timovi skupljati bodove, a nagradni fond za cijelu sezonu iznosi 250 tisuća eura.  Za sve to trebaju i sponzori, pa je Giants Software sklopio partnerstva sa sljedećim kompanijama: Logitech, Intel, noblechairs i Nitrado.

"Pred nama se nalazi jedinstvena prilika. U kompetitivnom uzgajanju neki ljudi uživaju već godinama, ali nitko nije to napravio u esports okruženju. Imamo mnogo esports entuzijasta u kompaniji koji jedva čekaju svijetu pokazati da uzgoj zbilja može istovremeno biti zabavan i kompetitivan. Vjerujemo da smo našli pravi spoj pravog farmerskog života i zabavnih gameplay elemenata kako bi bili sigurni da svima bude zanimljivo za gledanje i sudjelovanje", rekao je predsjednik Giantsa, Christian Ammann.

Kako bi prilagodili igru esportsu napravit će posebnu verziju s 3v3 modom u kojem će se natjecati dva tima i pokazati tko je najbolji. Ipak, neke će osnove ostati prisutne, samo će ubaciti neke zabavnije elemente o kojima će biti spremni detaljnije popričati uskoro. Kažu da je ovo samo početak i da svi zainteresirani mogu očekivati više informacija o Farming Simulator Leagueu uskoro.

Farming Simulator 19 izašao je 20. studenog za PC, PlayStation 4 i Xbox One, a u samo deset dana premašio je brojku od milijun prodanih primjeraka. Igra nije bila dobro prihvaćena kao i prethodni nastavci, jer je bila puna bugova i imala druge probleme, no tim ih je u međuvremenu riješio i igrači mogu bezbrižno virtualno obrađivati polja. Ako se želite više informirati o osnovnoj igri možete više detalja pronaći ovdje, a ako želite biti u toku s esports dijelom igre pratite Twitter i Facebook profile.