Netko je napokon prešao famoznu 22-1 razinu u Donkey Kongu
Gotovo pola stoljeća od izlaska Donkey Konga, speedrunner po imenu Kosmic postao je prvi čovjek u povijesti koji je ugledao 22-2 razinu Nintendovog klasika

Zahvaljujući glitchu zbog kojeg brkati vodoinstalater nužno pogiba jer bonus timer prebrzo doseže nulu, Donkey Kongova razina 22-1 (117. ekran ili „ekran smrti”) više od četiri desetljeća slovi kao nemoguća za prijeći.
Međutim, da je čak i nemoguće ponekad moguće, ovih dana dokazao je speedrunner po imenu Kosmic, a kojem je pošlo za rukom eksploatirati jedan drugi poznati glitch. Naime, nakon što dosegne sam vrh slomljenih ljestvi, izrazito preciznim pritiskanjem tipki za kretanje prema dolje (četiri framea) i gore (jedan frame), Marija je moguće uspeti sve do posljednje platforme te tako prijeći razinu.
Iako je Kosmic svoj plemeniti pothvat izveo pomoću emulatora, valja također napomenuti da je zloglasnu 22-1 razinu teoretski ipak moguće prijeći i na arkadnoj verziji igre. Doduše, u tom slučaju Donkey Kong bačvu bi morao 19 puta zaredom baciti u polusekundnom intervalu (s obzirom na to da ova mehanika uvjetuje protok vremena na bonus timeru), za što su šanse jedan naprama 40 oktilijuna.
Svi zainteresirani, Kosmickovu poprilično detaljnu, polusatnu analizu speedruna mogu pogledati ovdje.