Facebook ponovno eksperimentira s novim aplikacijama
Nakon nekoliko propalih pokušaja lansiranja "viralnih" aplikacija Facebook je osnovao novi tim koji će sada pokušati još jednom
Tko se još sjeća aplikacije Paper kojom je Facebook htio konkurirati Flipboardu? Ili aplikacije Moments koja je trebala poslužiti za dijeljenje fotografija? Oba ova primjera, a bilo ih je još, stigla su iz Facebooka koji svim silama pokušava stvoriti novu "viralnu" aplikaciju kojom bi privukao nove korisnike. Nekoliko prošlih pokušaja je propalo, ali u Zuckerbergovoj društvenoj mreži ne odustaju.
Sada su najavili kako će u narednim tjednima biti lansirano još nekoliko aplikacija pod "etiketom" NPE Team, from Facebook (NPE, ako ste se pitali, znači New Product Experimentation). Ove će aplikacije biti usmjerene ka komunikaciji i stvaranju veza među korisnicima, ali kroz sasvim nova iskustva korištenja. Aplikacije će se vrlo brzo mijenjati i prilagođavati, a isto tako i gasiti ako ne budu dobro prihvaćene.
Osnovna namjena novih aplikacija za samu kompaniju bit će ispitivanje želja potrošača. Kroz ova samostalna rješenja planiraju im davati razna iskustva i funkcionalnosti na probu, te vidjeti što od svega "prolazi" kod publike. Iz naučenog će potom proizaći globalna strategija, kažu iz Facebooka.
Sve aplikacije bit će dostupne u App Storeu i na Google Playu, kao i u obliku web aplikacija, no neće sve biti dostupne svima – dostupnost će varirati od slučaja do slučaja.