Obavijesti Hrvatske pošte o paketima od sada će stizati i preko Vibera
Hrvatska pošta otvorila novi kanal komunikacije Hrvatske pošte s korisnicima – podatke o statusu pošiljke od početka ovog mjeseca slat će i putem mobilne aplikacije za dopisivanje Viber
Hrvatska pošta objavila je kako uvodi novi način komunikacije s korisnicima koji očekuju isporuku paketa putem njihove dostavne usluge Paket24. Od 1. ožujka sve informacije o pošiljkama i njihovu statusu Hrvatska pošta moći će korisnicima poslati i porukom putem aplikacije za dopisivanje Viber.
Ove će poruke sadržavati podatke o statusu pošiljke i poveznicu putem koje će korisnici moći upravljati svojom pošiljkom, ili je prema potrebi preusmjeriti na paketomat.
Izbor: SMS ili viber
Korisnicima koji nemaju instaliranu mobilnu aplikaciju Viber informacije o pošiljci stizat će SMS porukom, kao i do sada. Kako bi bili sigurni da mogu primati poruke od Hrvatske pošte putem Vibera, korisnici se mogu pretplatiti na komunikacijski kanal korištenjem QR koda koji prenosimo u nastavku. Kod je potrebno skenirati izravno iz Vibera.
Sve pošiljke koje stižu brzom paketnom dostavom Paket24 mogu se naknadno preusmjeriti na jedan od paketomata po izboru korisnika. Pošiljke se na paketomatu mogu preuzeti sedam dana u tjednu, od 0 do 24 sata, a korisnici će obavijest o mogućnosti preusmjeravanja dobiti unaprijed za svaku pošiljku Paket24.
Usput, 1. ožujka dogodila se još jedna promjena u poslovnicama Hrvatske pošte. Naime, od tada više nije na snazi mjera predočavanja COVID potvrda u poštanskim uredima i ostalim službenim prostorijama Hrvatske pošte, sukladno odluci Nacionalnog stožera Civilne zaštite.