NAD C 3050 - Vuk u retro koži
Svjetski poznata audiokompanija svojim je recentnim modelom integriranog pojačala, oznake C 3050, izdanog u sklopu obilježavanja 50 godina djelovanja, tržištu ponudila uređaj moderne arhitekture u trendovskom vintage dizajnerskom obličju
![NAD je svoje novo pojačalo C 3050 osmislio za ljubitelje vintage dizajna, sve s vinilnom oblogom koja imitira orahov furnir, te nostalgičnim VU-metrima ugodne, žute nijanse](/img/nad-c-3050-vuk-u-retro-kozi_yJNE44.jpg)
Nema nikakve sumnje da je tvrtka NAD (New Acoustic Dimension) jedna od najvažnijih svjetskih proizvođača kućne audioopreme. Pritom pridjev "svjetski" nikako nije pretjeran, jer je NAD tijekom svog polustoljetnog djelovanja, u okvirima poslovnih operacija, obuhvatio praktički cijelu sjevernu hemisferu, a svojim proizvodima došao doslovno u svaki kutak planeta. Nastala na britanskom otočju 1972. godine, kao prilično neuobičajen primjer inicijative distributera audioopreme u potrazi za vlastitom robnom markom, zahvaljujući entuzijazmu i neiscrpnoj energiji legendarnog direktora Martyja Borisha (jednog od dvije ključne osobe u povijesti kompanije), tvrtka je već u prvom naletu povezala investitore iz Njemačke, glavnog inženjera iz Norveške (druga ključna figura – inženjer Bjorn Erik Edvardsen) te proizvodne pogone na Tajvanu, kako bi u svojoj distribucijskoj mreži mogla ponuditi uređaje pristupačnih cijena i visoke kvalitete.