NAD C 3050 - Vuk u retro koži

Svjetski poznata audiokompanija svojim je recentnim modelom integriranog pojačala, oznake C 3050, izdanog u sklopu obilježavanja 50 godina djelovanja, tržištu ponudila uređaj moderne arhitekture u trendovskom vintage dizajnerskom obličju

Vedran Vukašinović petak, 31. svibnja 2024. u 06:00
NAD je svoje novo pojačalo C 3050 osmislio za ljubitelje vintage dizajna, sve s vinilnom oblogom koja imitira orahov furnir, te nostalgičnim VU-metrima ugodne, žute nijanse
NAD je svoje novo pojačalo C 3050 osmislio za ljubitelje vintage dizajna, sve s vinilnom oblogom koja imitira orahov furnir, te nostalgičnim VU-metrima ugodne, žute nijanse

Nema nikakve sumnje da je tvrtka NAD (New Acoustic Dimension) jedna od najvažnijih svjetskih proizvođača kućne audioopreme. Pritom pridjev "svjetski" nikako nije pretjeran, jer je NAD tijekom svog polustoljetnog djelovanja, u okvirima poslovnih operacija, obuhvatio praktički cijelu sjevernu hemisferu, a svojim proizvodima došao doslovno u svaki kutak planeta. Nastala na britanskom otočju 1972. godine, kao prilično neuobičajen primjer inicijative distributera audioopreme u potrazi za vlastitom robnom markom, zahvaljujući entuzijazmu i neiscrpnoj energiji legendarnog direktora Martyja Borisha (jednog od dvije ključne osobe u povijesti kompanije), tvrtka je već u prvom naletu povezala investitore iz Njemačke, glavnog inženjera iz Norveške (druga ključna figura – inženjer Bjorn Erik Edvardsen) te proizvodne pogone na Tajvanu, kako bi u svojoj distribucijskoj mreži mogla ponuditi uređaje pristupačnih cijena i visoke kvalitete.

Članak dostupan pretplatnicima

Kako bi mogao pročitati cijeli članak, moraš biti prijavljen na Bug.hr sa svojim podacima te imati status pretplatnika.

Bug 379 lipanj 2024.