Oura prikupila još 200 milijuna dolara i dostigla valuaciju peterostrukog jednoroga

Finski startup poznat po pametnom prstenu Oura Ring nakon četvrte runde prikupljanja kapitala vrijedi čak 5,2 milijarde dolara i potvrđuje svoj neupitni status tržišnog lidera u tom segmentu

Sandro Vrbanus ponedjeljak, 23. prosinca 2024. u 20:23

Finska kompanija ŌURA, poznata po svojem pametnom prstenu Oura Ring, objavila je da je zaključila D rundu financiranja u kojoj je prikupljen svježi kapital za nastavak rasta i razvoja poslovanja. Glavni ulagači u ovoj su rundi bili investicijski fond Fidelity Management & Research Company te kompanija Dexcom, specijalizirana za uređaje za praćenje razine glukoze u krvi. Prema uloženom iznosu od 200 milijuna dolara i sukladno tome dodijeljenim udjelima novim investitorima, kompanija Oura danas se može podičiti valuacijom od čak 5,2 milijarde dolara.

Gospodari pametnih prstenova

Velik interes ulagača odraz je zamaha u poslovanju, kažu Finci, ali i liderske pozicije na tržištu pametnih prstenova. Njihovu viziju, koja kaže da postoje ogromne prilike za širenje poslovanja, dijele i investitori. Nova financijska sredstva, prikupljena u ovoj rundi, bit će iskorištena za širenje asortimana, daljnje ulaganje u razvoj proizvoda, znanosti koja stoji iza njega, inovacije u području zdravstva (uključujući, ne biste nikad pogodili, umjetnu inteligenciju), kao i za globalno širenje poslovanja kroz osvajanje novih tržišta i moguće akvizicije.

"Znamo da ŌURA ima potencijal mijenjati živote na velikoj razini i uzbuđeni smo što ćemo nastaviti biti vodeći na tržištu u inovacijama dok tražimo mogućnosti koje sežu izvan pametnih prstena", poručio je CEO kompanije Tom Hale. Finski je startup osnovan 2013. godine i od tada je na tržište plasirao preko 2,5 milijuna svojih pametnih prstenova s raznim zdravstvenim senzorima, a prihodi su im trenutačno u uzletu – više su nego udvostručeni u odnosu na prošlu godinu.

Nedavno su predstavili četvrtu generaciju Oura Ringa, koja nudi značajna unaprjeđenja kad je riječ o dizajnu, preciznosti mjerenja i funkcionalnosti. Prošle su godine, prema podacima IDC-a, prodali Oura Ring u oko 700 tisuća primjeraka i držali 80% svjetskog tržišta pametnih prstenova.