Uber testira tablete za automobile namijenjene prikazivanju oglasa tijekom vožnje
Vožnja bez ometanja od točke A do točke B vrlo skoro mogla bi biti prošlost jer Uber provodi testiranje prikaza oglasa kao dio širih planova za prikupljanje dodatnog novca putem oglašavanja

Oglasi se na tabletima u nekim Uberovim automobilima u Los Angelesu i San Franciscu već prikazuju. Ako pilot program prođe dobro, tableti s oglasima mogu se očekivati diljem SAD-a, a možda i šire.
Prema Uberu oglasi bi trebali biti "privlačan način da se robne marke povežu s potrošačima tijekom cijelog procesa vožnje", iako ostaje za vidjeti kako će se vozači osjećati dok im se oglasi prikazuju tijekom vožnji, prenosi DigitalTrends.
Osim oglašavanja na tabletima u automobilu, oglasi bi trebali pratiti putnike tijekom cijelog procesa korištenja Ubera, uključujući traženje vožnje, čekanja na vožnju i tijekom vožnje u automobilu, a biti će ograničeni na jednog oglašivača.
Iz Ubera kažu da će korisnici navodno moći ostati u Uber aplikaciji dok kupuju reklamirani proizvod.
Uberova inicijativa za oglašavanje pod nazivom "Journey Ads" do sada je sklopila partnerstvo s 40 brendova među kojima su NBCUniversal, Heineken i United Artists.