WhatsApp Business podržava i glasovne pozive, zahvaljujući Infobipu

Brža i pouzdanija korisnička podrška uz glasovne pozive unutar WhatsAppa u stvarnom vremenu novi je dodatak Infobipovoj višekanalnoj komunikacijskoj platformi

debug.hr četvrtak, 17. srpnja 2025. u 08:05

Infobip je predstavio svoju uslugu WhatsApp Business Calling – funkcionalnost koja omogućava poslovnim korisnicima upućivanje i primanje glasovnih poziva putem svojih WhatsApp Business brojeva. Ta inovacija dodatno unapređuje Infobipovu višekanalnu komunikacijsku platformu omogućujući bogatije i neposrednije razgovore unutar aplikacije koju svakodnevno koriste milijuni korisnika diljem svijeta.

Bolja korisnička podrška

Nova funkcionalnost omogućuje poslovnim korisnicima primanje i upućivanje glasovnih poziva diljem svijeta putem izvorno integriranog WhatsApp sučelja, bez potrebe da korisnici napuštaju aplikaciju. Pozivi se mogu pokrenuti izravno iz WhatsApp chata, interaktivnih poruka ili poveznica ugrađenih u web stranice i mobilne aplikacije, čime se osigurava više praktičnih ulaznih točaka. Zahvaljujući integraciji s Infobipovim rješenjem Conversations, cloud kontakt centrom, agenti korisničke podrške mogu neprimjetno prebacivati komunikaciju s chata na glasovne pozive, uz očuvanje cjelovite povijesti razgovora i konteksta.

"Naši klijenti potvrđuju da je glasovna komunikacija i dalje ključna za vrhunsku korisničku podršku, osobito kod složenijih upita koji zahtijevaju neposrednu interakciju", izjavio je Mijo Soldin, potpredsjednik za glasovnu i telekom strategiju u Infobipu. "WhatsApp Business Calling objedinjuje praktičnost chata i neposrednost glasovne komunikacije, unutar sigurnog i brendiranog okruženja kojem korisnici vjeruju i koje rado koriste."

Mijo Soldin, Infobip
Mijo Soldin, Infobip

Brendirani pozivi

Jedna od ključnih prednosti funkcionalnosti WhatsApp Business Calling jest mogućnost brendiranog poziva, pri čemu se korisnicima tijekom poziva prikazuju naziv tvrtke, logotip i oznaka verifikacije. Time se dodatno jača vjerodostojnost brenda, smanjuje rizik od prijevara i povećava vjerojatnost javljanja korisnika.

Funkcionalnost je dostupna globalno i prilagođena potrebama različitih industrija, uključujući maloprodaju, bankarstvo, avioprijevoznike i e-trgovinu, omogućujući brže i učinkovitije rješavanje korisničkih upita. Uvođenjem glasovne komunikacije unutar same aplikacije uklanjaju se nepotrebne prepreke i pruža se bolje korisničko iskustvo.