MS Energy Neutron N2 Plus: Brza krstarica
Jedan od rijetkih modela romobila koji iz tvornice dolazi s maksimalnom brzinom većom od 25 km/h. Čak i brza vožnja njime je vrlo udobna, a autonomija i snažan motor opravdavaju nešto višu cijenu

Dimenzije: | 115 x 54 x 118 cm |
Dostupne boje: | Crna |
Masa: | 14,2 kg |
Nosivost: | 120 kg |
Promjer kotača: | 10” |
Snaga motora: | 400 W |
Autonomija: | 35 km |
Najviša brzina: | 32 km/h |
Jamstvo: | 12 mjeseci |
Neutron N2 Plus, iako se brojčanom oznakom smjestio između modela N1 i N3 iste marke, svojim karakteristikama, ali i cijenom, svrstava se u sami vrh ponude marke MS Energy. Takvim se pokazao i na našem testu, na kojem nas je impresionirao kvalitetnom izradom i brzinom.
Za razliku od svih drugih romobila koje smo imali prilike isprobati, ovaj se model ističe magnezijskim dijelovima šasije, uz one uobičajene, aluminijske i plastične. Veliki kotači promjera 10 inča, gume punjene zrakom te prednji amortizer, ovaj će model dodatno učiniti vrlo udobnim za vožnju, čak i na dužim relacijama te će lakoćom savladavati neravnine, rubnike i otprilike sve prepreke na koje bi u gradskoj vožnji mogao naići.
Snažni elektromotor od čak 400 W smješten je u stražnjem kotaču i nudi prilično uzbudljivo ubrzanje u sva tri načina vožnje. U njima se brzina može ograničiti na 15 ili 20 km/h u postavkama 1 ili 2, a prebacivanjem u način rada 3, sva ograničenja nestaju. Tako će Neutron N2 Plus biti u stanju potegnuti i preko 30 km/h, a da ga elektronika u tome ne spriječi. Za vožnju gradom to je, rekli bismo, čak i previše. Tijekom testiranja dobili smo dojam da je nogostupom najugodnije i najsigurnije, pogotovo u gužvi, voziti u srednjem režimu rada, kad su ubrzanje i maksimalna brzina donekle pripitomljeni.
Stražnja disk kočnica pokazala se sasvim pouzdanom kad se treba zaustaviti čak i pri većim brzinama. Snažnije stiskanje ručice za kočenje prouzročit će čak i blokiranje stražnje gume, što će vrlo brzo zaustaviti ovaj romobil. Prilikom vožnje, prelazaka preko rubnika i manjih prepreka ili kočenja, nema nikakvih čudnih zvukova, vibracija, niti osjećaja “labavosti” – romobil djeluje utegnuto i spremno za akciju, čak i po terenu koji nije nužno prekriven betonom ili asfaltom.
Osim što je brz i čvrste izrade, Neutron N2 Plus je i oku ugodan. Upravljač podesiv po visini, široka i velika platforma za vozača, vrlo velika i snažna LED svjetla i sportske linije prednjeg i stražnjeg blatobrana, izdvajaju ovaj model iz mase romobila koji obično vrlo sliče jedan drugome. Kada tome dodamo i preklopive ručke te masivan zglob za preklapanje stupa upravljača, vidimo da je riječ o zaista ozbiljnom vozilu za zahtjevnije korisnike.
Mnoge će zasigurno ovom modelu privući veliki kapacitet ugrađene mu baterije, i sukladno tome deklarirana autonomija od ovećih 35 kilometara. Dodajmo i da umjesto mehaničkog zvonca, inače standardne opreme kod električnih romobila, Neutron N2 Plus dolazi s ugrađenom elektroničkom sirenom karakterističnog i prodornog zvuka.
Jedina zamjerka koju imamo jest da ovako napredan i snažan romobil, uz velike tehničke sposobnosti šasije i motora, nema još i koju dodatnu funkciju povezivosti. Stava smo da bi mu dobro došlo spajanje s mobilnom aplikacijom koja bi, primjerice, omogućila praćenje stanja romobila, dijagnostiku, pregled statistike vožnje ili elektroničku sigurnosnu blokadu motora.
Aplikacijom bi se iz Neutrona N2 Plus zaista mogao izvući maksimum, što bi ga bez dileme, odmah kvalificiralo u “best buy” kategoriju.
MS Energy Neutron N2 Plus
- Vrlo brz i snažan
- Kvalitetna izrada
- Udobna vožnja
- Nedostatak mobilne aplikacije
- Motor nije potpuno nečujan