Najjeftiniji 4K monitori - Do 4K razlučivosti bez gaća na štapu

Monitori s ekranima 4K razlučivosti još uvijek nisu onoliko popularni koliko se očekivalo, prije svega zato što igrači još uvijek radije biraju kombinaciju niže, hardverski manje zahtjevne razlučivosti i visoke frekvencije osvježavanja, ali to ne znači da nemaju ogromnu potencijalnu primjenu za druge, ozbiljnije oblike korištenja. Testirali smo devet najjeftinijih 4K monitora koje u ovom trenutku možete pronaći na domaćem tržištu

Davor Šuštić utorak, 31. ožujka 2020. u 00:00

Dolazak monitora s ekranima 4K razlučivosti (3.840x2.160 točaka), koji se počeo događati sredinom prošlog desetljeća, dočekan je s velikim uzbuđenjem, zbog velikog porasta gustoće piksela, a samim time i izvanrednog napretka u oštrini slike. Međutim, oduševljenje širokih masa nije bilo dugog vijeka. Inicijalno se činilo da je problem u nedostatku sadržaja; valjalo je pričekati da streaming servisi poput Netflixa, Amazon Primea i Hulua počnu nuditi serije i filmove u 4K razlučivosti te da autori istaknutijih YouTube kanala nabave opremu potrebnu za snimanje u toj kvaliteti. 4K produkcija vremenom je uzela maha, ali novopečeni kupci 4K monitora tada su naišli na neke druge prepreke.

Članak dostupan pretplatnicima

Kako bi mogao pročitati cijeli članak, moraš biti prijavljen na Bug.hr sa svojim podacima te imati status pretplatnika.

Bug 329 travanj 2020.

Najmanji i najtanji 14" gaming prijenosnik s AMD Ryzen

165 Hz

RAZER Blade 14

Ryzen 9 5900HX, 16GB, 1000GB SSD, GeForce RTX 3070 8GB, 14" QHD 165Hz, Windows 10

17.499 kn 18.799 kn Kupi

Bežični HiFi zvučnici

AUDIOENGINE A2BT

Premium aktivni zvučnici sa stereo zvukom visoke vjernosti spajaju se sa vašom glazbom sa bilo koje aplikacije ili uređaja u sekundi. Vrhunski Bluetooth mini kućni glazbeni sustav savršen je za radnu površinu ili manje prostore.

1299 2289 Kupi

Prijenosni zvučnik

JBL GO 2 champagne

Prijenosni Bluetooth zvučnik za bežični streaming glazbe sa pametnog telefona ili tableta sa ugrađenom punjivom baterijom za do 5 sati reprodukcije, vodootpornim dizajnom i ugrađenim mikrofonom. Dolazi sa audio kabelom.

189 279 Kupi