Performanse u igri SW: Jedi – Fallen Order - Rudimentarno, ali zadovoljavajuće

Usprkos kvaliteti igara koje izlaze iz Respawn Entertainmenta, ovaj studio nikako da dobije slavu koju zaslužuje. Posljednji u nizu takvih naslova je single-player igra iz svijeta Star Warsa, u kojoj pratimo dogodovštine mladog jedijskog naučnika Cala Kestisa. Isprobali smo kako radi na modernim grafičkim karticama

Denis Arunović petak, 27. prosinca 2019. u 22:40

Dosadašnje Respawnove igre (Titanfall, Titanfall 2 i Apex Legends) oslanjale su se za prikaz na Valveov 3D pokretač Source, no s novim naslovom koji se naslanja na Electronic Artsovu licencu za Star Wars, kalifornijski se studio okrenuo Epic Gamesovom 3D pokretaču Unreal Engine 4. S igrama koje se oslanjaju na taj pokretač već smo se imali prilike susreti u posljednjih nekoliko mjeseci – rabe ga i Gears 5 i Borderlands 3. Premda se Coalition s novim Gearsom posve fokusirao na DirectX 12, a Borderlands 3 nudi DX12 kao sekundarni API, Respawn u Jedi – Falled Orderu koristi isključivo stariji DirectX 11. To je malo razočaravajuće za igru koja izlazi na tržište krajem 2019. godine, no Respawn nije tako velik studio i očito nisu željeli trošiti resurse na optimiziranje za API koji nije nativan sâmom 3D pokretaču.

Članak dostupan pretplatnicima

Kako bi mogao pročitati cijeli članak, moraš biti prijavljen na Bug.hr sa svojim podacima te imati status pretplatnika.

Bug 326 siječanj 2020.