Performanse u igri SW: Jedi – Fallen Order - Rudimentarno, ali zadovoljavajuće
Usprkos kvaliteti igara koje izlaze iz Respawn Entertainmenta, ovaj studio nikako da dobije slavu koju zaslužuje. Posljednji u nizu takvih naslova je single-player igra iz svijeta Star Warsa, u kojoj pratimo dogodovštine mladog jedijskog naučnika Cala Kestisa. Isprobali smo kako radi na modernim grafičkim karticama

Dosadašnje Respawnove igre (Titanfall, Titanfall 2 i Apex Legends) oslanjale su se za prikaz na Valveov 3D pokretač Source, no s novim naslovom koji se naslanja na Electronic Artsovu licencu za Star Wars, kalifornijski se studio okrenuo Epic Gamesovom 3D pokretaču Unreal Engine 4. S igrama koje se oslanjaju na taj pokretač već smo se imali prilike susreti u posljednjih nekoliko mjeseci – rabe ga i Gears 5 i Borderlands 3. Premda se Coalition s novim Gearsom posve fokusirao na DirectX 12, a Borderlands 3 nudi DX12 kao sekundarni API, Respawn u Jedi – Falled Orderu koristi isključivo stariji DirectX 11. To je malo razočaravajuće za igru koja izlazi na tržište krajem 2019. godine, no Respawn nije tako velik studio i očito nisu željeli trošiti resurse na optimiziranje za API koji nije nativan sâmom 3D pokretaču.