Walt Disney pokreće novi ured za razvoj AI i XR
Tvrtka je prethodno osnovala i radnu skupinu za proučavanje umjetne inteligencije i načina na koji se ona može primijeniti u stjecanju još veće zarade
Kako javlja Reuters, medijski div stalno istražuje načine korištenja novih tehnologija u svojim odjelima za film, televiziju i tematske parkove. Otud i vijest da The Walt Disney Company osniva novi ured koji će koordinirati korištenje umjetne inteligencije i mješovite stvarnosti. Novoosnovani Ured za tehnološko osposobljavanje vodit će Jamie Voris, glavni tehnološki direktor filmskog studija koji je predvodio razvoj Disneyjeve aplikacije za Apple Vision Pro.
"Tempo i opseg napretka u umjetnoj inteligenciji i proširenoj stvarnosti duboki su i nastavit će utjecati na iskustva potrošača, kreativne napore i naše poslovanje u godinama koje dolaze", napisao je supredsjednik Disney Entertainmenta Alan Bergman. Očekuje se da će Ured zapošljavati stotinjak stručnjaka. Nova jedinica usredotočit će se na tehnologije koje spajaju fizički i digitalni svijet, a rad na tim projektima, kažu, neće biti centraliziran.
Radna skupina za AI
Reuters je prethodno izvijestio da je Disney formirao radnu skupinu za proučavanje umjetne inteligencije i načina na koji se ona može primijeniti u tom zabavnom konglomeratu. Razni odjeli unutar Disneya istražuju mogućnosti primjene proširene, virtualne i mješovite stvarnosti.
Dok su Meta i Snap predstavili novu generaciju laganih naočala koje potrošačima pružaju modernu alternativu glomaznim VR naglavnicima, Disney je tiho okupljao tim usredotočen na to kako najbolje iskoristiti tehnologiju za donošenje novih iskustava u tematske parkove tvrtke i domove potrošača. Nakon što je 2019. napustio kompaniju kako bi vodio Amazonov odjel Alexa Gadgets, u Disney se vratio i Kyle Laughlin, veteran s iskustvom u proširenoj i virtualnoj stvarnosti i umjetnoj inteligenciji, koji sada nadzire sektor istraživanja i razvoja Walt Disney Imagineeringa, odjela koji stoji iza atrakcija u Disneyjevim tematskim parkovima.
Tehnološke tvrtke do sada su ove godine prodale oko 1,7 milijuna AR/VR naglavnika, pokazuju su podaci tvrtke za istraživanje tržišta IDC. Meta je nedostižni lider sa 60,5 % udjela na tržištu na kojem svoj dio kolača traže i drugi veliki igrači kao što su Sony, Apple i ByteDance. Ranije ove godine i Google je signalizirao da bi se mogao vratiti na AR/VR tržište.