Huawei u 2019. godini zabilježio rast prihoda i dobiti

Unatoč vanjskim faktorima i pritiscima prošla je godina za Huawei protekla u znaku dvoznamenkastog rasta prihoda i dobiti, te velikih ulaganja u 5G tehnologiju

Sandro Vrbanus srijeda, 1. travnja 2020. u 07:00

Huawei je danas objavio godišnje izvješće za 2019. godinu koje je, unatoč svemu, potvrdilo njihove solidne poslovne rezultate. Ukupni prihodi od prodaje u 2019. godini iznose nešto preko 110 milijardi eura, što je 19,1% više u odnosu na godinu ranije. Neto dobit dosegla je 8 milijardi eura, što je 22,4% više u odnosu na prethodnu godinu, dok je novčani tok proizašao iz poslovnih aktivnosti nadmašio 11,7 milijardi eura, čime je također zabilježeno povećanje od 22,4% u odnosu na godinu ranije.

Kao dio dugoročnog, kontinuiranog ulaganja u tehnološke inovacije i istraživanje, Huawei je u istraživanje i razvoj uložio 15,3% svojih prošlogodišnjih prihoda, što iznosi 16,9 milijardi eura. Kompanija je u proteklom desetljeću ukupno u istraživanja i razvoj investirala preko 600 milijardi CNY (više od 77 milijardi eura).

"Za Huawei je 2019. bila izvanredna godina. Unatoč ogromnom vanjskom pritisku, naš tim uspješno se fokusirao na stvaranje vrijednosti za svoje kupce. Naporno smo radili kako bismo zaslužili njihovo poštovanje i povjerenje, kao i partnera širom svijeta", rekao je Eric Xu, Huaweijev predsjednik.

Ulaganja u 5G

U 2019. Huaweijevo telekomunikacijsko poslovanje obilježilo je uvođenje 5G mreže. Zbog komercijalizacije nove tehnologije i promocije inovacija koji koriste mogućnosti 5G mreže, Huawei je osnovao niz 5G inovacijskih centara zajedno s operaterima diljem svijeta. Huaweijevo RuralStar rješenje za bazne stanice učinkovito uklanja izazove s mrežnom pokrivenosti udaljenih područja. Ova se rješenja koriste u preko 50 zemalja i regija, a osiguravaju mobilni internet za više od 40 milijuna ljudi koji žive u ruralnim područjima. U 2019. prihodi od prodaje Huaweijeve mrežne opreme dosegnuli su 38 milijardi eura.

Partner u digitalnoj transformaciji

Huaweijevo poslovanje s poslovnim sustavima (Enterprise) i dalje podržava digitalnu transformaciju kupaca u svim industrijama kako bi se postavili čvrsti temelji za digitalni svijet. Više od 700 gradova i 228 tvrtki s Fortune Global 500 ljestvice odabralo je Huawei za partnera u digitalnoj transformaciji. Huawei je 2019. objavio svoju računalnu strategiju usmjerenu na izgradnju inteligentnog svijeta. Prihodi prodaje Huaweijeva enterprise segmenta u 2019. godini dosegli su 11,5 milijardi eura, što je rast oko 8,6% u odnosu na prethodnu godinu.

Poslovanje usmjereno krajnjim korisnicima (Consumer business) i dalje bilježi snažan rast, s ukupno isporučenih 240 milijuna pametnih telefona u 2019. godini. Tvrtka izvještava o daljnjem napretku u razvoju ekosustava bežičnog AI Life ekosustava na svim platformama i uređajima, uključujući osobna računala, tablete, nosive uređaje i pametne TV. Prihodi od prodaje Huaweijeva CBG-a u 2019. godini dosegli su gotovo 60 milijardi eura, što je rast od 34% na godišnjoj razini.

Godišnje izvješće za 2019. godinu dostupno je na Huaweijevim web stranicama.