Kasni vam paket ili pošiljka poslani Hrvatskom poštom? Niste jedini…

Sudjelujete li u raspravama na društvenim mrežama ili očekujete isporuku pošiljaka, možda ste i sami primijetili da Hrvatska pošta poprilično kasni s dostavama. Provjerili smo o čemu je riječ

Sandro Vrbanus utorak, 1. kolovoza 2023. u 12:35

Posljednjih tjedana ponovno se na društvenim mrežama komentira kako pošiljke i paketi, koje ima isporučiti Hrvatska pošta, značajno kasne ili se gube u njihovim uredima i sortirnici. Nezadovoljni korisnici pišu (a u što smo se i sami uvjerili) kako je nemoguće dobiti korisničku podršku na telefon, podaci o praćenju pošiljaka stoje bez promjene tjednima, a eventualni odgovori na službene pritužbe, predane putem web obrasca, stižu kroz 30 dana. Sve ovo, uz činjenicu da je Hrvatska pošta nedavno povećala cijene usluga i podigla plaće zaposlenicima, daje naslutiti da radne snage značajno nedostaje te da je zbog toga poslovanje otežano.

Više pošiljaka, manje radnika

Slijedom ovih informacija i sumnji obratili smo se izravno Hrvatskoj pošti, kako bismo provjerili što se događa. Ispostavilo se da su naše sumnje na pravom tragu. Odgovor iz Ureda za korporativne komunikacije, koji smo nedavno dobili, započinje ovako:

"Provjerili smo situaciju s kolegama koji su nam javili da se dostava povremeno odvija otežano zbog velikog rasta broja pošiljaka te fluktuacije radnika. Naime, ove godine bilježimo rast paketnog poslovanja koje je veće za gotovo 30% u odnosu na prošlu godinu, a pojačan promet pošiljaka bilježimo tijekom lipnja i srpnja. Na rast prometa utjecali su i razni ljetni popusti te rasprodaje koje su nudile e-trgovine. Također, uz rast broja paketa za dostavu istovremeno i raste broj povrata paketa. Na kašnjenje mogu utjecati i paketi s krivom ili nepotpunom adresom te paketi koji su krivo preusmjereni."

Nazovete li korisničku podršku, očekujte sate čekanja na liniji...
Nazovete li korisničku podršku, očekujte sate čekanja na liniji...

Dalje iz Hrvatske pošte navode kako je situacija "normalizirana", odnosno da se dostavljaju pošiljke zaprimljene unutar posljednjih tjedan dana. No ta normalizacija, opet prema vlastitom iskustvu i informacijama s društvenih mreža, nije sasvim provedena i kašnjenja su i dalje prisutna. Neophodno se, dakle, oboružati strpljenjem i čekati da i vaša pošiljka dođe na red.

Želite pomoći? Zaposlite se u pošti, kažu

Za kraj svojeg odgovora, iz HP-a nam pišu:

"Nedostatak radne snage, osobito u vrijeme sezone, izazov je s kojim se suočava velik broj poslodavaca u Republici Hrvatskoj. Trenutno imamo više otvorenih natječaja za Grad Zagreb te Zagrebačku županiju, a poštare za ekspres dostavu tražimo za područje Zagreba, Velike Gorice i Popovca. Sve otvorene natječaje možete pogledati na našim internetskim stranicama".

Dakle, imate li ambicije raditi u njihovoj dostavi i pomoći pri poboljšanju ove situacije, otvorene pozicije možete pronaći ovdje.