Clubhouse je sada otvoren za sve

Uz ovo službeno otvorenje Clubhousea stiže i vijest da je promijenjen i tvrtkin logotip, a tu je i nova ikona aplikacije na kojoj je Justin 'Meezy' Williams, menadžer repera 21 Savagea

Matej Markovinović petak, 23. srpnja 2021. u 06:00

Društvena je audio mreža Clubhouse nešto više od godinu dana bila ekskluzivna samo za iOS korisnike, a u svibnju je stigla i na Android. Unatoč tome, mnogi se zainteresirani korisnici i dalje nisu mogli pridružiti ovoj platformi zbog njenog „invite-only“ formata, no čini se da se i to konačno mijenja.

„Oduševljeni smo što možemo objaviti vijest da je Clubhouse izašao iz beta verzije te je otvoren za sve i spreman za početak sljedećeg poglavlja. Drugim riječima, uklonili smo našu listu čekanja kako bi se svi mogli pridružiti“, objavili su iz Clubhousea na svom službenom blogu.

Iz tvrtke također navode i da je njihov „invite-only“ format bio važan dio njihovog razvoja, jer, kako kažu, to je Clubhouseu omogućilo rast na odmjeren način koji je uveliko spriječio nastanak pojedinih problema koji se mogu očekivati kod povećanja broja korisnika.

„Vjerujemo da budućnost stvaraju optimisti i uzbuđeni smo što možemo izgraditi nešto novo na internetu – mjesto temeljeno na ljudskoj povezanosti i živopisnim razgovorima, gdje se uvijek osjećate dobrodošlo i možete slobodno biti svoji“, zaključuju iz Clubhousea.

Osim toga, prošloga su tjedna izbacili i Backchannel, značajku za slanje privatnih poruka, pa se korisnici već neko vrijeme mogu dopisivati te se tako upoznati. Na blogu navode da je u proteklih tjedan dana poslano preko 90 milijuna privatnih poruka te da prosječni korisnik provede preko sat vremena dnevno na Clubhouseu.