Facebook i Ray-Ban zajednički izradili naočale za snimanje Storiesa
Facebook je u suradnji s proizvođačem naočala Ray-Banom predstavio pametne naočale kojima se mogu snimati video ili fotografije, s primarnom svrhom objavljivanja na društvenim mrežama
Ray Ban i Facebook otkrili su plod zajedničke suradnje koji bi trebao povezati dizajnerske modne dodatke i društvene mreže – pametne naočale Ray-Ban Stories. Izrađene u tri različita klasična oblika, prepoznatljivog Ray-Ban dizajna, ove naočale imaju u okvire ugrađene dvije 5-megapikselne kamere namijenjene snimanju fotografija (do 2.592 x 1.944 točaka) te videa (1.184 x 1.184 točaka pri 30 fps).
Hey, Facebook!
Naočalama se upravlja gestama, dodirivanjem po točkama osjetljivima na dodir koje su smještene na bočnim stranama, a osim snimanja fotografija i videa nude i reprodukciju glazbe te obavljanje poziva. Dodatno se funkcijama naočala može upravljati i glasovnim naredbama. Izgovarajući "Hey, Facebook!" pokreće se glasovni asistent koji potom pokreće snimanje kada korisnik to poželi.
Sve snimljeno na mobitel se prebacuje putem nove aplikacije Facebook View, a potom se može podijeliti na društvenim mrežama. Naravno, budući da se naočale zovu Stories, njima se mogu stvarati Storiesi na Facebooku i Instagramu, no zapise možete poslati prijateljima i putem (opet Facebookovog) WhatsAppa.
Ugrađena baterija omogućava oko 6 sati korištenja, dok se uz punjač ugrađen u futrolu za nošenje naočala može napuniti do tri puta. Punjenje traje oko sat vremena. U naočale se može pohraniti preko 500 fotografija ili 30-ak videa u trajanju od 30 sekundi.
Kopija Snapchatovih Spectaclesa?
Teško se oteti dojmu da je ovaj proizvod nastao slijedeći nekoliko godina star primjer Snapchata. Njihove naočale nikada nisu postale naročito popularne, a slična sudbina zadesila je i gotovo sve dosadašnje Facebookove hardverske proizvode. Svakako će biti zanimljivo vidjeti hoće li Zuckerbergova kompanija više sreće (ili pameti) imati s ovim pametnim naočalama, odnosno hoće li ih "progurati" bolje nego je to učinio Snapchat.
Facebookove naočale s potpisom Ray Bana dolazit će u više izvedbi, oblika i boja koje omogućavaju preko 20 kombinacija. Početna im je cijena 299 američkih dolara, a nadoplate se odnose na različite vrste leća, od običnih, pa do polariziranih ili pak dioptrijskih.