Batalj - Brzopotezno nadmetanje

Transparentno izvođenje simultanih poteza je element koji zaslužuje svaku pohvalu, no nažalost, Batalj se sastoji od mnogo više dijelova koji ne funkcioniraju baš najbolje

Damir Radešić ponedjeljak, 15. travnja 2019. u 06:00

Batalj

Proizvođač/Izdavač Fall Damage/Fall Damage
Žanr Strateška igra
Platforme PC

Iako nisu tako popularne kao strategije u realnom vremenu ili, primjerice, FPS-ovi, potezne strategije namijenjene multiplayer igranju imaju svoju publiku, poput, primjerice, Atlas Reactora, free-to-play naslova otprije tri godine, koji igrači na Steamu neobično vole. Relativno svježe osnovana ekipa Fall Damagea, sastavljena od veterana DICE-a, odlučila je ugrabiti svoj dio kolača u tom podžanru svojim novim uratkom Batalj, što prevedeno sa švedskog znači “bitka”, a nakon što smo ga dobili priliku testirati, možemo potvrditi kako naziv njihove igre nije mogao biti bolje odabran.

Naime, osnovu Batalja čine brzinske bitke od otprilike petnaestak minuta, što su autori uspjeli ostvariti izborom simultanih poteza oba igrača, pa tako oba u isto vrijeme planiraju strategiju koja se tijekom druge faze izvodi. Kojim redoslijedom će se bitka odvijati, ovisi o broju bodova jedinica, a oni se akumuliraju i nepotrošeni prenose u naredni potez. Na izbor su nam ponuđene tri futurističke frakcije, od kojih svaka dolazi sa svojim setom jedinica podijeljenih u tri kategorije, a posebno nas se dojmilo što među njima nema klonova, već je svaka uistinu unikatna, kako grafički, tako i prema sposobnostima i namjeni. Iako na papiru sve zvuči odlično, u praksi se pokazalo da je sama igra vrlo nestabilna, tutoriali su nedostatni i bugoviti, a u čitavoj priči najveći je problem nedostatak ljudskih protivnika, uz napomenu kako je malo vjerojatno da će se takvo stanje poboljšati, s obzirom na ne baš sjajne komentare samih igrača.

Batalj

  • Simultani potezi
  • Brze partije
  • Jedinice
  • Tehnički nedostaci
  • Tutoriali
  • Nedostatak igrača
Ocjena
68%
Cijena 24,99 eura (Steam)