BuzzFeed planira koristiti AI za personalizaciju sadržaja

Iako je CNET nedavno bio kritiziran jer nije jasno otkrio svoju upotrebu umjetne inteligencije u pisanju nekoliko desetaka članaka čini se da brojni portali u sve većoj mjeri uvode korištenje AI-ja

Tomislav Stanković subota, 28. siječnja 2023. u 06:00

BuzzFeed je najavio novu strategiju kada je u pitanju sadržaj njihovih portala. Za razliku od drugih portala koji su umjetnu inteligenciju koristili za produkciju sadržaja, BuzzFeed navodi da to kod njih neće biti slučaj. Redakcija koja se sastoji od fizičkih osoba neće se mijenjati.

Ljudi će i dalje biti glavni kreatori sadržaja koji će zajedničkim snagama stvarati nove modele i formate sadržaja kako bi ostvarili još veći doseg publike. Nakon toga će poslovni tim usmjeriti snage prema kreiranju poslovnih modela za monetizaciju tog sadržaja.

Korištenjem AI-ja žele automatizirati obradu sadržaja kako bi se on poboljšao i personalizirao čitateljima. Posljedično bi uz rast publike trebale doći i dodatne koristi za zaposlenike i dioničare.

"AI otvara novu eru kreativnosti, gdje kreativni ljudi poput nas igraju ključnu ulogu u pružanju ideja, [...] i formata koji oživljavaju korištenjem najnovijih tehnologija.", izjavio je CEO Jonah Peretti.

Drugi važan razlog koji stoji iza odluke o fokusu na AI nalazi se u potrebi za isporukom dodatne vrijednosti njihovim partnerima. Na taj način žele osigurati stabilne prihode u nesigurnim ekonomskim vremenima, navedeno je u izjavi koju prenosi The Verge.