Twitchova nova pravila oglašavanja izazvala zbunjenost, strah i bijes među streamerima

Od 1. srpnja Twitch više neće dopuštati streamerima da prikazuju "ugrađene" tj. unaprijed snimljene oglase ili reklame koje su ugrađene izravno u stream

Tomislav Stanković četvrtak, 8. lipnja 2023. u 06:00

Izgleda da je došao kraj izravnom sklapanju ugovora između streamera i brendova na način kako je to do sada bilo jer streameri će uskoro biti ograničeni po pitanju načina prikazivanja oglasa. Brendovi moraju uzeti u obzir ova pravila kada biraju gdje i kako uložiti novac i nekima od njih Twitch možda više ne bude vrijedan te investicije.

Nova pravila definiraju načine na koje će se od 1. srpnja moći oglašavati, a na koje to više neće biti moguće.

Pa će tako biti zabranjeno jedno od najčešćih oblika oglašavanja poput ugrađenih oglasnih jedinica preko cijelog ili dijela ekrana. S obzirom da Twitch, kao i npr. YouTube, na istim mjestima prikazuje reklame žele da se upravo one vide.

Najviše zabune uzrokuje pravilo 3% gdje se prikaz oglasne jedinice dopušta ako ne zauzima više od 3% ekrana. Nije jasno primjenjuje li se pravilo od 3% na svaki pojedinačni oglas ili na ukupni zbroj prikazanih oglasa.