Microsoft pokreće Facebook rip-off unutar Teamsa

Prije 10 godina Microsoft je kupio Yammer, platformu za društveno umrežavanje usmjereno na poduzeća. Unatoč velikoj reviziji Yammera 2019. godine Microsoft sve više fokusa usmjerava na MS Teams.

Tomislav Stanković srijeda, 20. srpnja 2022. u 15:52
📷 Image: Unsplash
Image: Unsplash

Microsoft već cijelo desetljeće pokušava izgraditi društvenu mrežu koja bi tržištu mogla ponuditi nešto više. Svojim ulaganjem u Yammer, Microsoft se pokušao fokusirati na društveno umrežavanje usmjereno na poduzeća. Ipak, integracija Yammera u SharePoint, Office 365, Dynamics i Skype više se činila kao prisila nego nešto što su tvrtke zaista htjele i trebale.

Uslijed toga nastao je Microsoft Teams koji se pozicionira kao središte za rad i komunikaciju. Pandemija je definitivno ubrzala prijelaz tvrtki na hibridni rad i potrebu za aplikacijama kao što je Microsoft Teams koji sve više postaje vlastiti oblik društvene mreže za mnoge zaposlenike.

U tom smjeru, Microsoft je lansirao Viva Engage, novu aplikaciju sličnu Facebooku unutar Teamsa koja potiče društveno umrežavanje na poslu, prenosi The Verge.

Viva Engage temelji se na nekim prednostima Yammera, promičući digitalne zajednice, razgovore i samoizražavanje na radnom mjestu. Dok se Yammer činio kao proširenje SharePointa i Officea, Viva Engage izgleda kao replika Facebooka. Uključuje odjeljak s pričama, koji je zapravo feed vijesti na Facebooku, koji sadrži postove za razgovore, videozapise, slike i još mnogo toga.

📷 Image: Microsoft
Image: Microsoft

Viva Engage nudi još jedan način za stvaranje zajednice unutar tvrtki, a Microsoftova integracija Teamsa i fokus na društveno umrežavanje mogli bi ga učiniti uspješnijim od onoga što je pokušavano u prošlosti.