WhatsApp službeno pokreće novu značajku poslovnog imenika

Nova značajka poslovnog imenika pokreće se u Brazilu, Velikoj Britaniji, Indoneziji, Meksiku i Kolumbiji. Poslovni će subjekti biti razvrstani po kategorijama, a moći će ih se i pretraživati.

Tomislav Stanković petak, 18. studenog 2022. u 06:00
📷 Image: Pixabay
Image: Pixabay

WhatsApp novom značajkom želi pomoći korisnicima, kojih diljem svijeta ima više od 2 milijarde, pri pregledavanju i otkrivanju kako velikih tako i malih lokalnih tvrtki u njihovim susjedstvima.

Tvrtke će biti razvrstane po kategorijama kao što su bankarstvo, hrana i piće i putovanja, a moći će ih se pronaći i po njihovim nazivima, prenosi TechCrunch.

"Želimo olakšati ljudima da obave više na WhatsAppu", rekao je izvršni direktor Mete Mark Zuckerberg. “Dio toga je stvaranje boljih načina za suradnju s tvrtkama. I dok ga milijuni tvrtki u Brazilu koriste za chat, nismo olakšali otkrivanje tvrtki ili kupnju od njih, pa ljudi na kraju moraju koristiti zaobilazna rješenja. Krajnji cilj je omogućiti pronalaženje, slanje poruka i kupovinu od tvrtki u istom WhatsApp chatu.”

Ova značajka naglašava želju WhatsAppa da aplikaciju usmjeri u e-trgovinu u pokušaju stvaranja prihoda od inače besplatne usluge. Posljednji dio slagalice zvane e-trgovina je plaćanje unutar aplikacije koje je predstavljeno u Indiji prije nekoliko mjeseci.

Isti takvi pokušaji prvotno su došli pod suspenziju zbog neslaganja sa središnjom bankom u Brazilu gdje su tek kasnije dobili odobrenje što je dosta usporilo uvođenje značajke plaćanja.

📷 Image: Meta
Image: Meta