Netflix je pobjednik koronakrize za sada, objavili i što se najviše gleda
Čini se da je cijeli svijet kod kuće i zaista gleda Netflix po cijele dane. Ovaj video servis dobio je gotovo 16 milijuna novih pretplatnika kao rezultat aktualne situacije
Zabrane kretanja, svijet u karanteni i rad od kuće neizbježno su morali dovesti i do toga da netko od svega i profitira. Kako se za sada čini, osim možda Zooma i nekoliko drugih servisa za rad na daljinu i video komunikaciju, Netflix je iz ove situacije izvukao najbolje. U svojoj su objavi financijskih rezultata za prvo tromjesečje ove godine izvijestili o najvećem kvartalnom skoku broja pretplatnika u povijesti kompanije.
Od siječnja do ožujka Netflix je privukao čak 15,8 milijuna novih pretplatnika koji im sada rado plaćaju 8 ili 10 dolara mjesečno. Ukupan broj pretplatnika ovog video streaming servisa tako je dostigao 182,9 milijuna, a rast u posljednjem kvartalu bio je dvostruko veći od očekivanoga. Dakako, tome je pogodovalo ostajanje kod kuće koje je na snazi za otprilike pola svijeta.
U Netflixu su toga itekako svjesni pa su odmah najavili i kako očekuju da će se broj gledatelja smanjivati a nove pretplate sporije rasti jednom kada prođe koronakriza. Ukupni prihod kompanije u ovom razdoblju bio je 5,77 milijardi dolara.
Najgledaniji sadržaji
Pomelo neuobičajeno, iz Netflixa su uz poslovne rezultate objavili i koji su sadržaji u protekla tri mjeseca privukli najviše gledatelja. Apsolutni su pobjednici u tom pogledu film Spenser Confidential s čak 85 milijuna pregleda, serija Money Heist odnosno La Casa de Papel s 65 milijuna, te mini dokumentarna serija Tiger King koju je pogledalo 64 milijuna kućanstava. Od ostalih uspješnica izdvojili su još i 3. sezonu Ozarka koja je do sada privukla 29 milijuna gledatelja.
Kad je riječ o zanimljivim proizvodima, Netflixove liste top 10 najgledanijih sadržaja po zemljama pokazale su se, kažu, kao pun pogodak. Mi još jednom podsjećamo da ovih dana neke od njihovih edukativnih dokumentaraca možete gledati i besplatno.