Viber - Razgovori i telefoniranje
Ovo je primjer još jedne komunikacijske platforme koja je privukla pozornost velike kompanije, a pozicionira se kao izravni konkurent WhatsAppu, premda je prema svojim karakteristikama sličniji Skypeu nego tom popularnom komunikacijskoj servisu, ponajviše zbog značajke Viber Out. Ipak, mnogi ga vole koristiti i kao primarnu tipičnu komunikacijsku platformu, i to s dobrim razlozima…

Otkad se prvi put pojavio, Viber je vrlo brzo prikupio popriličan broj korisnika, a čini se da je to privuklo pozornost japanske tvrtke Rakuten, koja ga je 2014. godine kupila za oko 900 milijuna dolara. Iznos je to od kojeg bi se mnogima zavrtjelo u glavi, no u tehnološkom segmentu i nije pretjerano neuobičajen. Tim više što je s Viberom tvrtka Rakuten dobila velik broj svježih korisnika, ali i prilično dobru komunikacijsku platformu, koja nudi i poseban segment namijenjen poslovnim korisnicima, nešto što koriste i brojne domaće tvrtke. Viber je prema svojim karakteristikama sličniji Skypeu, koji i sam za sebe može poslužiti za svakodnevnu komunikaciju, nego što je to aplikacijama kao što su Signal ili Telegram.