Facebook razvija vlastiti "virtualni svijet" u VR tehnici, kao novu komunikacijsku platformu
Facebookov "metaverse" trebala bi biti platforma koja funkcionira na mnogo različitih uređaja, a omogućivala bi ljudima komunikaciju i interakciju na nove, inovativne načine
Mark Zuckerberg je prošloga tjedna u jednom intervjuu najavio da Facebook želi u narednih pet godina iz društvene mreže prerasti u kompaniju "metaversea". Pojasnio je to svojom vizijom u kojoj će nakon mobilnog pristupa Internetu, koji je danas standard i prevladava nad desktop pristupom, sljedeći korak biti pristup sadržajima putem virtualne stvarnosti. Taj trend zaživjet će kroz narednih pet godina, a Facebook želi biti prvi koji će povezati sve sustava, uređaje i ljude u jedan jedinstveni "metaverse".
Cijeli svijet u Metaverseu
Ovaj "virtualni svijet" nadograđuje se na sve što do sada poznamo pod pojmom virtualne stvarnosti i bit će zapravo nova računalna i komunikacijska platforma. Svoje najave od prošloga tjedna potvrdio je i novom objavom na Facebooku – u njoj je napisao kako je kompanija pokrenula razvojni tim koji će raditi na ovom projektu.
Metaverse će, kaže, otvoriti nove mogućnosti i pružiti nova iskustva. Šef odjela virtualne stvarnosti u Facebooku, Andrew Bosworth, potvrdio je da će novoosnovani tim biti pod njegovom paskom. Kao cilj su si postavili izgraditi platformu na kojoj će korisnici osjećati "prisutnost" drugih i moći će povezati više ljudi koji se ne nalaze na istom mjestu, omogućivši im komunikaciju im interakciju "kao da prelaze iz jedne sobe u drugu", a zapravo se sastaju u VR-u iako su možda na različitim stranama svijeta.
Bosworth priznaje kako je pred njima mnogo posla kako bi spojili sve željene svjetove u jedan "metaverse" koji bi trebao zamijeniti mobilni Internet i postati novi standard za virtualno druženje, zabavu, komunikaciju i interakciju.
Facebook trenutačno zapošljava oko 10 tisuća ljudi u svojim odjelima za virtualnu stvarnost, a oni razvijaju Oculus, naočale s proširenom stvarnošću, pametne narukvice i slične proizvode budućnosti.