S Interneta na stol: Wordle postaje igra na ploči
New York Times je odlučio od svoje nedavne akvizicije, viralne web igre s riječima, napraviti igru koja se igra u društvu, no princip igranja trebao bi ostati isti

Jedan od najvećih internetskih hitova u posljednje, jednostavna i zarazna igra Wordle, nakon planetarnog je uspjeha u izvornoj verziji dobila brojne klonove, a potom ju je za više od milijun dolara kupio New York Times i preselio na svoje servere. Tamo je ona danas nadopuna nizu njihovih mozgalica i križaljki, a na valu popularnosti Wordlea sada su odlučili lansirati i prateći "board game".
Igra na ploči igrat će se uživo, u društvu. Zadatak će biti isti – pogoditi tajnu riječ od pet slova, dok će igrači sami postavljati prepoznatljive žute i zelene kvadratiće na djelomično ili potpuno pogođena slova. U kutiji će s igrom dolaziti prozirni kvadratići u tim bojama, kao i kartice za igru te flomasteri. Sve upisano na kartice moći će se izbrisati, tj. one će biti iskoristive više puta.
NYT je osmislio čak četiri varijacije za igranje iste igre s ovim setom: običnu, "brzu" u kojoj se igrači međusobno natječu tko će prvi pogoditi riječ, onu gdje se natječu s vremenom ili pak timsku. Trenutačno su otvorene prednarudžbe, a isporuke bi trebale započeti u listopadu. Cijena Wordlea na ploči bit će 20 dolara.
Prodan Heardle
Usput, spomenimo i uspjeh jednog od Wordleovih klonova. Radi se o web igri Heardle, u kojoj je zadatak na temelju kratkog isječka pogoditi o kojoj se pjesmi radi. Tu je igru prije nekoliko dana preuzeo Spotify, a poručili su da je žele integrirati u svoj sustav te iskoristiti kao alat kojim bi slušatelji mogli otkrivati novu glazbu i glazbenike. Heardle inače nije bio dostupan u cijelom svijetu, već samo na nekoliko tržišta s engleskog govornog područja – Spotify to možda u budućnosti promijeni.
Heardle će, kažu, ostati nepromijenjen i besplatan, a prva promjena bit će dodatak na kraju igre. Pogodili dnevnu skladbu ili ne, igrači će je po završetku igre moći poslušati u cijelosti.