Yep - relativno nova tražilica koja većinu prihoda od oglasa daje kreatorima sadržaja

Riječ je o novoj tražilici koja nastoji više honorirati kreatore sadržaja nego generirati što je više moguće prihoda od oglasa, za razliku od većine današnjih popularnih tražilica, a time onda pokušati stvoriti pravednije okruženje za konzumente i autore sadržaja…

Matija Gračanin srijeda, 30. listopada 2024. u 06:00
OSNOVNI PODACI
Naziv Yep 
Namjena Tražilica koja naglašava vrijednost kreatora sadržaja
Android Play Store
iOS Nema
Cijena Besplatan

Za razliku od većine drugih tražilica, a pogotovo onih najpoznatijih i najčešće korištenih, Yep nastoji naglasiti podršku kreatorima sadržaja te se istodobno brine za privatnost korisnika (u onoj mjeri u kojoj je to u ovom slučaju moguće) osiguravajući da većina prihoda (90 posto) od oglasa završi u rukama onih koji su sadržaj i stvorili.

Na taj se način želi stvoriti ekosustav u kojemu će sadržaj više kvalitete biti dostupan svima i neće biti ograničen potrebom plaćanja pretplata ili uz otkrivanje čitavog niza podataka i praćenje korisnika kroz danas sasvim uobičajene poveznice ili reklamni sadržaj koji se koristi za plasiranje raznovrsnih proizvoda.

Uz to što se tražilica može koristiti putem web preglednika, dostupna je i službena aplikacija koja, premda se ne može pohvaliti posebno naprednim mogućnostima, i sama doprinosi korištenju Yelpa, a samim time i cilju koji ova tražilica želi postići.

Doduše, zgodno je to što integrira chat koji je pogonjen umjetnom inteligencijom, pa se Yelp može koristiti kroz vođenje dijaloga. Osim toga, kod pretraživanja, obično će s prikazati i Yeptldr koji prikazuje sažetak generiran na temelju rezultata. Bilo kako bilo, ovo je još jedna tražilica koju itekako vrijedi probati, ako ni zbog čega drugoga, onda zbog pružanja podrške onima koji stvaraju internetski sadržaj.