Facebook i Instagram odustaju od podrške za NFT-e

Nezamjenjivi kolekcionarski tokeni zapisani na blockchainu manje od godinu dana mogli su biti integrirani u korisničke profile, poruke i slično. No, više im nisu u fokusu

Sandro Vrbanus utorak, 14. ožujka 2023. u 11:16

Voditelj odjela za e-trgovinu i fintech u Meti, Stephane Kasriel, objavio je kako će ta kompanija odustati od podrške za NFT-e. Kolekcionarski NFT-i mogli su, od sredine prošle godine, biti korišteni kao profilne slike ili dijeljeni na Facebooku i Instagramu, no čini se kako ta opcija nije zainteresirala dovoljno korisnika.

Promjena fokusa

Kasriel kaže da će se Meta od sada više baviti tehnologijama koje vide kao prioritet, tj. da će povećati svoju usredotočenost na samo neke od njih. NFT-i to nisu, a Facebook i Instagram pronaći će nove načine kako podržavati svoje privatne i poslovne korisnike te kreatore sadržaja. Od drugih načina, na koje se na ovim platformama može zarađivati, istaknuo je monetiziranje sadržaja, primjerice u kratkim video zapisima (Reels).

Usluga Meta Pay u budućnosti će biti dodatno razvijena, olakšavat će digitalna plaćanja, a omogućavat će i prijenos novca kontaktima putem poruka na svim Metinim platformama. NFT-i, dakle, nisu nikada zaživjeli kao način monetizacije sadržaja, nisu postali popularni niti kao profilne slike, pa su u Meti odlučili, nakon nekoliko mjeseci probnog razdoblja, zatvoriti to poglavlje.

Svjetsko tržište NFT-a procvjetalo je tijekom 2020., visoka aktivnost nastavljena je i dijelom 2021. godine, da bi nakon toga interes kupaca pao za oko 90%.